اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم از رشت:

طرفدار عقل جمعی نخبگان استانی هستم

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم از حوزه انتخابی رشت گفت: درباره برنامه‌هایم، طرفدار عقل جمعی نخبگان استانی هستم.

طرفدار عقل جمعی نخبگان استانی هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مظفر نامدار عصر امروز در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه اشتغالزایی با فامیل‌بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید، اظهار داشت: هرگونه پارتی‌بازی و فامیل‌بازی مغایر با اخلاق یک نماینده متعهد است به طوری که فرزندان بنده هر کدام با داشتن تحصیلات عالی و مناسب با ظرفیت‌های استان دارای مشاغل خصوصی بوده و در هیچ کدام از اداره‌های دولتی شاغل نیستند.

وی در پاسخ به سئوال دیگری از طرف دانشجویان درباره وابستگی وی به جریان، گروه و یا حزب خاص، افزود: بنده به هیچ حزب و گروه و جریانی تعهد ندارم و اگر برخی از جریان‌ها مرا جزو خود انتخاب کرده‌اند، موجب افتخار بنده است اما من تنها به مردم و رٱی آنها متعهد هستم.

کاندیدای مورد حمایت جبهه حامیان ولایت گیلان، با بیان اینکه من به هیچ گروهی قول نمی‌دهم که فردا در مجلس با هر رٱی آنان از جای خود بلند شوم، ابراز داشت: درباره برنامه‌هایم نیز طرفدار عقل جمعی نخبگان استانی هستم.

وی، در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر چگونگی ارزیابی عملکرد مجلس هشتم، خاطرنشان کرد: اگر وضعیت در مجلس هشتم خوب بود، بنده خود را کاندیدا نمی‌کردم البته بنده از آن دسته افراد نیستم که با آرای مردم برای خود سکو ساخته و وارد مجلس شوم و هدف من بهره‌گیری از تجاربی است که در گذشته در قوه مجریه داشتم و اکنون می‌خواهم در قوه مقننه خدمت کنم.

نامدار در پاسخ به پرسش دانشجویی که پرسید هدف اصلی شما از ورود به مجلس چیست، اذعان داشت: بنده یک معلم دانشگاه هستم و از همین راه حقوق معلمی روزگار می‌گذرانم و هدفم تنها تحقق سند توسعه ملی استانی است و مجلس و حقوقش برای من جذابیتی ندارد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره اشتغالزایی جوانان تحصیل‌کرده در استان گفت: بنده و هیچ نماینده دیگری نمی‌توانیم با احداث یک بنگاه کاریابی برای 200 هزار جوان تحصیل‌کرده اشتغالزایی کنیم بنابراین تمام تلاش خود را در برای تحقق اهداف برنامه‌های اشتغال به کار می‌گیرم تا فرصت‌های شغلی جدیدی برای تحصیل‌کرده‌ها ایجاد کنم.

کاندیدای انتخاباتی مجلس نهم در رشت در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر چگونگی تامین هزینه‌های تبلیغات، اظهار کرد: کار تبلیغاتی برای یک نماینده تنها چاپ عکس و پوستر نیست بلکه برخی از هواداران کاندیداها با به بین آوردن آبرو، شرافت، عقل و صداقت خود برای کاندیداهای مورد نظر رٱی می‌گیرند.

وی با بیان اینکه برخی از کاندیداها هزینه می‌کنند تا رٱی بخرند، متذکر شد: هر شهروندی می‌تواند از نحوه تبلیغات، مکان و تفاوت در ستاد کاندیداها به چگونگی هزینه‌کردهای تبلیغاتی آنان پی‌ببرد.

نامدار افزود: بنده تاکنون تنها پنج میلیون تومان کمک‌های تبلیغاتی دریافت کرده‌ام که به ازای آن 10 میلیون تومان هم از پول بازنشستگی خود هزینه کرده‌ام و بقیه تبلیغات مانند چاپ عکس، پوستر، تراک، زندگینامه و غیره را دیگر طرفدارانم هزینه کرده‌اند.

وی، خاطر نشان کرد: بالاترین پولی که تاکنون به من پیشنهاد شد تنها 5 میلیون تومان بوده و بقیه را خودم از جیبم پرداخت کرده‌ام و هنوز محاسبه دقیقی از جمع هزینه‌کردهایم ندارم.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول