اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی دانشگاه قم

مسابقات ورزشی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم گفت: مسابقات ورزشی دانشگاه‌های منطقه سه کشور به میزبانی دانشگاه قم برگزار می‌شود.

مسابقات ورزشی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور برگزار می‌شود

امیر دلشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از برگزاری مسابقات ورزشی دانشگاه‌های منطقه 3 کشور به میزبانی دانشگاه قم خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های مختلف به میزبانی تربیت بدنی این دانشگاه به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به تعداد رشته‌هایی که ورزشکاران دانشجو در آن با یکدیگر به رقابت می‌پردازند بیان داشت: ورزشکاران مدعی کسب عنوان در رشته‌هایی همچون بدمینتون، هندبال و دوومیدانی در این دانشگاه با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم همچنین از زمان‌بندی برگزاری این دوره از رقابت‌ها خبر داد و یادآور شد: این دوره از مسابقات از امروز آغاز می‌شود و تا روز هجدهم اسفند ماه و معرفی برترین‌ها، به میزبانی این دانشگاه ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات تصریح کرد: در این مسابقات تیم‌هایی از دانشگاه‌های قم، اصفهان، مرکزی، شهرکرد، کاشان، گلپایگان و دانشگاه حضرت معصومه در رشته‌های مختلف حضور دارند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم با اشاره به اینکه مسابقات در رشته بدمینتون از امروز به مدت دو روز ادامه خواهد داشت افزود: مسابقات رشته هندبال از شانزدهم اسفند ماه و رقابت‌های رشته دوومیدانی نیز از هفدهم اسفندماه به مدت دو روز برگزار می‌شود.

وی با بیان برنامه‌های در نظر گرفته شده برای برترین‌های این دوره از مسابقات به میزبانی دانشگاه قم ابراز کرد: برگزیدگان رشته‌های یاد شده به المپیاد قهرمانی کشور که سال آینده در بیرجند و ارومیه برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم در ادامه از موفقیت دختران دانشجوی این دانشگاه در رقابت‌های پینگ‌پنگ دانشگاه‌های کشور خبر داد و بیان داشت: خوشبختانه ورزشکاران مستعدی در بین دانشجویان این دانشگاه در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند که در هر دو بخش پسران و دختران قابلیت‌های خود را به اثبات رسانده‌اند.

وی ادامه داد: در طول سال بر اساس برنامه‌های متنوعی که در رشته‌های مختلف ورزشی در قالب لیگ و قهرمانی کشور برای دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برنامه‌ریزی می‌شود، دانشجویان دختر و پسر دانشگاه قم نیز حضور فعالی در مسابقات دارند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم اضافه کرد: دانشجویان این دانشگاه در رشته‌هایی نظیر فوتسال، فوتبال، والیبال، کاراته، کشتی، پینگ‌پنگ و چندین رشته ورزشی دیگر که دارای استعدادهای بسیار خوب هستیم، در مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور حضور می‌یابند.

وی در ادامه از موفقیت تیم اعزامی دختران دانشجوی قمی به رقابت‌های پینگ‌پنگ دانشجویان دختر کشور خبر داد و یادآور شد: دختران دانشجوی دانشگاه قم در رقابت‌های قهرمانی پینگ‌پنگ موفق به کسب مقام اول تیمی و سهمیه المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور شدند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول