اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

مردم استان مرکزی وحدت ملی و انسجام اسلامی را به نمایش گذاشته‌اند

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی گفت: مردم همیشه در صحنه استان مرکزی تجسم وحدت ملی و انسجام اسلامی را امروز در پای صندوق‌های اخذ رأی در برابر دیدگان جهان به نمایش گذاشته‌اند و برگ زرین دیگری به دفتر حماسه انقلاب اسلامی افزودند.

مردم استان مرکزی وحدت ملی و انسجام اسلامی را به نمایش گذاشته‌اند

علی‌اکبر شعبانی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه حضور قشرهای مختلف مردم در انتخابات بیانگر آگاهی، هشیاری، بصیرت و تکلیف‌گرایی ملت ایران اسلامی است اظهار داشت: امروز نیز همانند 22 بهمن زبان از وصف شکوه و افتخارآفرینی این مردم ناتوان است، مردمی که همواره در تمام صحنه‌ها حضوری پررنگ داشته و برای ایران اسلامی اقتدار و عظمت را رقم می‌زنند.

وی با تاکید بر اینکه بی‌شک ملت بزرگوار ایران اسلامی پیروز واقعی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: با وجود مانور دشمنان خارجی برای بر هم زدن انتخابات و ایجاد خلل در این انتخابات خوشبختانه ولایت‌مداری و دین‌باوری مردم و نامزدها بذر ناامیدی را در وجود دشمنان پاشید.

استاندار مرکزی برگزاری این دوره از انتخابات در استان را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: خوشبختانه در نهمین دوره انتخابات مجلس عرصه رقابت‌های انتخاباتی در استان عرصه‌ای با اخلاق بود و تخریب و بداخلاقی‌های انتخاباتی کمتر دیده شد.

شعبانی‌فرد با بیان اینکه نمایندگی در مجلس رسالت بسیار سخت و خطیری است گفت: کسانی که در این انتخابات موفق به کسب حداکثر آرا می‌شوند باید بدانند نمایندگی مردم در مجلس موقعیت و قدرت نیست، بلکه وظیفه‌ای شرعی است که برای هر لحظه آن باید در قیامت پاسخگو بود.

وی خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود نمایندگانی که امروز انتخاب می‌شوند در خدمت‌رسانی به مردم و میهن اسلامی لحظه‌ای کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول