اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام قدردانی ائمه جمعه و فرمانداران استان اردبیل

حماسه 12 اسفند استکبار جهانی را زمین‌گیر کرد

خبرگزاری فارس: ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان‌های مختلف استان اردبیل با صدور پیام تبریک به ملت ایران در خلق حماسه 12 اسفند از این حرکت به عنوان نمایشی در به زمین زدن استکبار جهانی در اهداف شوم و پلیدشان اعلام شده است.

حماسه 12 اسفند استکبار جهانی را زمین‌گیر کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه شهرستان کوثر عصر امروز با صدور بیانیه مشترک به همراه فرماندار کوثر اظهار داشت: آن چه امروز در دنیا می‌گذرد فقط نمایشی از قدرت‌نمایی استکبار زانو درآمده است که سعی می‌کنند دموکراسی و آزادی را مشروع و عاقلانه جلوه دهند.

حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی گفت: برخلاف اندیشه آنها این حرکت‌ها نه تنها دموکراسی و نشان روشنی از مردم‌سالاری نیست بلکه بیشتر هیاهوی تبلیغاتی است در حالی که ملت ایران در روز 12 اسفند نمایشی از دموکراسی حقیقی و مردم‌سالاری شایسته را در دید همگان به نظاره گذاشتند.

وی با بیان این‌که مردم ما در مبارزه مردانه در تمام جبهه‌ها اعم از جنگ هشت ساله تا سازندگی و دوران اقتدار نظام در صحنه حاضر شده و از اهداف خود ذره‌ای عقب‌نشینی نکردند، تصریح کرد: آن چه که به حضور مردم شکوه می‌بخشد صداقت رفتار، اعتماد و باور قلبی آنها به پیروزی ارزش‌های اسلامی است.

به گزارش فارس، فرماندار شهرستان کوثر نیز در این زمینه خاطر نشان کرد: آن چه که دنیا امروز در ایران به نظاره نشسته به معنای حقیقی پشتیبانی مردم از نظام است که در کمال حیرت و شگفتی آنها مردم ما بدون توجه به هیاهوی استکبار و برخی فریب‌خوردگان داخلی در این حماسه عظیم حاضر شدند.

سعدالله رئیس‌ساداتی اضافه کرد: حضور آگاهانه ملت در 12 اسفند لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود که با بصیرت و تیزبینی اجازه ندادند دشمن در اندیشه پاک ملت و آرمان‌خواهی آنها نفوذ یا انحرافی داشته باشد.

 

12 اسفند تکرار حماسه 33 ساله بود

امام جمعه شهرستان نیر و فرماندار این شهرستان نیز با صدور بیانیه‌ای مشترک حضور آحاد مردم در صحنه را نشان روشنی از دفاع و ارزش‌آفرینی حقیقی و الگو برای کشورهای دیگر دانستند.

در این بیانیه که به امضای حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی و حمید عباداللهی رسیده است، به برهه حساس و سرنوشت ایران اسلامی اشاره شده و از تمام منادیان کفر و الحاد خواسته شده در برابر حماسه ملت ایران زانو بزنند.

در این بیانیه تصریح شده است: مردم بدون توجه به تبلیغات مسموم استکبار جهانی صحنه انتخابات را صحنه دلدادگی به نظام و آرمان‌های آن توصیف کرده و خواستار تداوم مسیر پاک و ولایی شدند.

امام جمعه و فرماندار شهرستان خلخال نیز با صدور پیام تبریکی به ملت ایران در شکوه حضور 12 اسفند بیان کردند: سرود حماسی که مردم در 12 اسفند سر دادند نغمه‌ای شاد برای مدافعان انقلاب و اندوه برای اردونشینان کفر و الحاد بود.

در بخش دیگری از این بیانیه که به امضای حجت‌الاسلام امیر رشتبری و ذبیح‌الله عبداللهی رسیده است از حضور حماسی ملت ایران قدردانی شده و از راه‌یافتگان به مجلس خواسته‌اند تا در مسیر ولایت و آرمان‌های مقدس نظام اسلامی حرکت انقلابی و واقعی داشته باشند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول