اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم شهرستان بناب در مجلس نهم:

نخبگان با یکدیگر تعامل داشته باشند

خبرگزاری فارس: منتخب مردم شهرستان بناب در مجلس نهم شورای اسلامی از تمام نخبگان منطقه اعم از روستایی و شهری خواست تا همدیگر را تحمل کرده و به هیچ عنوان به یکدیگر مارک نچسبانند.

نخبگان با یکدیگر تعامل داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام شیخ محمد باقری‌بنابی صبح امروز در جمع پرشور اهالی شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از قشرهای مختلف مردم که در انتخابات با شور و شعور شرکت کردند، گفت: بدون هیچ تردیدی آنچه در انتخابات مجلس نهم حاصل شد، قبل از هرچیز نتیجه توجهات باری تعالی بوده است.

وی افزود: وحدت و انسجامی که الآن در منطقه در اوج است و اتحادی که در سایه وحدت و همدلی مسئولان و معتمدان شهر به اوج خود رسیده است، امیدوارم بعد از انتخابات نیز همچنان شاهد این اتحاد و انسجام باشیم.

باقری‌بنابی از تمام نخبگان منطقه اعم از روستایی و شهری خواست تا با همدیگر تعامل داشته باشند.

منتخب مردم بناب در مجلس نهم با بیان اینکه همه برای ترقی و پیشرفت منطقه تلاش خواهیم کرد؛ اذعان داشت: از تمام افراد و ظرفیت‌های موجود برای اداره شهر استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین تصریح کرد: برای قرار گرفتن شهرستان بناب در مسیر پیشرفت و توسعه از تمام توان و ظرفیت منطقه استفاده خواهیم کرد تا بناب را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

منتخب مردم بناب در مجلس نهم هرگونه حرکات ناشایست از سوی برخی افراد در قالب شادی بعد از انتخابات را محکوم کرد و ضمن بیان اینکه این افراد هیچ نسبتی با ستاد ما ندارند؛ از عوامل نیروی انتظامی نیز خواست تا با این افراد متخلف برخورد کنند.

وی در ادامه از هیئت اجرایی انتخابات، فرمانداری شهرستان، هیئت نظارت، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و دادگستری و دادستان و سایر عوامل برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام//چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول