اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فرمان رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس

نخستین بازار ماهی الگویی ایران افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین بازار ماهی الگویی ترویجی سرپوشیده ایران با فرمان رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

نخستین بازار ماهی الگویی ایران افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرکل شیلات گیلان لحظاتی قبل در مراسم افتتاح این بازار اظهار داشت: بازار ماهی‌فروشان گیلان به مساحت 17 هزار مترمربع و 11 هزار مترمربع زیربنا در منطقه خمام رشت احداث شده است.

حجت سعیدی به شش هزار مترمربع پارکینگ بازار ماهی‌فروشان در گیلان اشاره کرد و افزود: نخستین بازار ماهی الگویی ترویجی کشور دارای 37 غرفه عمده‌فروشی ماهی، 23 غرفه خرده فروشی و 2 هزار و 500 مترمربع رستوران تخصصی خوراک آبزیان مسقف و روباز است.

وی سرمایه‌گذاری احداث بازار ماهی‌فروشان گیلان را بالغ بر هفت میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: 4 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل بانک‌های صادرات، کشاورزی و سپه تخصیص داده شده ضمن اینکه 2 میلیارد و 200 میلیون تومان از طرف شرکت ماهی گیلان سرمایه‌گذاری شده است.

سعیدی با اشاره به کمک 300 میلیون تومانی استانداری گیلان برای احداث بازار ماهی الگویی ترویجی، خاطرنشان کرد: سردخانه 500 تنی نیز در این بازار ایجاد شده است.

به گزارش فارس، عیسی گلشاهی مدیرکل دفتر بهبود کیفیت فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران در مراسم افتتاح بازار الگویی ترویجی کشور حضور داشت.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول