اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفا خراسان‌جنوبی:

خبرگزاری فارس به مسائل نگاه آرمانی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی گفت: خبرگزاری فارس به دلیل نگاه آرمانی که به مسائل دارد امروز به جایگاه و موفقیت بزرگ دست یافته است.

خبرگزاری فارس به مسائل نگاه آرمانی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند سیدمجتبی عراقی‌زاده پیش از ظهر امروز در راستای بازدید از سرپرستی خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی در نشستی با خبرنگاران این رسانه از فعالیت‌های خبرنگاران فارس در حوزه آب ‌و فاضلاب استان تقدیر و تشکر کرد.

وی از وجود بهترین نیروی انسانی متخصص در آبفای خراسان‌جنوبی خبر داد و گفت: این شرکت از لحاظ شاخص درجه حرفه‌ای عدد 19 را در سطح کشور کسب کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: این در حالی است که این رتبه در سایر استان‌های کشور زیر 16 است.

عراقی‌‌زاده، کمبود نیرو را از جمله معضلات آبفای استان برشمرد و گفت: ما برای جذب نیرو نیز محدودیت داریم.

وی از تعامل خبرگزاری فارس خراسان‌جنوبی با شرکت آب و فاضلاب شهری استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: خبرگزاری فارس استان با کمترین امکانات بیشترین کیفیت را در سطح استان دارد.

*خبرگزاری فارس به مسائل یک نگاه آرمانی دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کسانی که سختی بیشتری می‌کشند در زندگی موفق‌تر هستند،‌ گفت: اگر خبرگزاری فارس امروز به جایگاه و موفقیت بزرگ دست یافته به دلیل نگاه آرمانی است که به مسائل دارد.

عراقی‌‌زاده استان خراسان‌جنوبی را استانی نوپا عنوان کرد و گفت: از لحاظ ساختمان‌های اداری ما به نسبت به سایر استان‌ها حرفی برای گفتن نداریم اما از لحاظ کیفیت و خدمات‌‌رسانی به مردم استان ما از بقیه استان‌ها سبقت گرفته است.

*آبفای خراسان‌جنوبی از لحاظ ایده‌های جدید رتبه برتر را دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی گفت: این شرکت به لحاظ کارهای نو و ایده‌های جدید همیشه رتبه‌های یک و دو را کسب کرده است.

عراقی‌زاده تصریح کرد: بسیاری از ایده‌های آبفای خراسان‌جنوبی به صورت پایلوت در استان و بعد در سایر استان‌ها اجرا شده است.

وی ادامه داد: یک ایده جدید باید از خراسان‌جنوبی آغاز و در کل کشور فراگیر شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی گفت: خراسان‌جنوبی با وجود نوپا بودن کارهای بزرگی را کرده و امروز از استان‌های موفق است که این مهم مرهون تلاش تمام انسان‌ها است.

عراقی‌زاده در پایان از تلاش‌ها و پوشش خبری خوب خبرگزاری فارس در سطح استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول