اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور برترین‌های قرآنی 32 شهرستان

مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزان کرمان در جیرفت آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: سی‌امین دوره مسابقات دانش‌آموزی قرآن و معارف اسلامی استان کرمان ویژه پسران مقطع متوسطه با حضور 32 شهرستان آغاز شد.

مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزان کرمان در جیرفت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، علی‌اکبر علیدادی صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه برگزاری سی‌امین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که توانستیم، میزبان چهره‌های برتر قرآنی سراسر استان در شهرستان جیرفت باشیم.

وی افزود: سی‌امین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی استان در سه رشته قرائت قرآن، حفظ و مفاهیم «تفسیر قرآن» برگزار می‌شود.

علیدادی با اشاره به حضور چهره‌های برتر 32 شهرستان‌ استان کرمان در این مسابقات تصریح کرد: امروز مسابقات مقطع متوسطه پسران و روز پنجشنبه مسابقات مقطع متوسطه دختران برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات در مرحله شهرستانی رتبه نخست را کسب کردند و امروز در مرحله استانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

علیدادی با بیان اینکه جیرفت دومین بار است که میزبان این دوره از مسابقات در سطح استان کرمان می‌شود، اذعان داشت: در مرحله استانی 32 شهرستان ،450 دانش‌آموز پسر و 450  دانش‌آموز دختر حضور دارند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت گفت: رتبه‌های اول استانی این مسابقات به مرحله کشوری که سال آینده برگزار می‌شود، راه می‌یابند.

علیدادی ابراز داشت: هدف از برگزاری این مسابقات تقویت اعتقادات دانش‌آموزان، انس آن‌ها با قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآن و ارزش‌های دینی در میان این گروه سنی است.

وی تیم داوران و کارشناسان استان کرمان در حوزه قرآن و نماز را متشکل از 20 نفر ذکر و عنوان کرد: تلاش همه بر این است تا مسابقات در فضایی معنوی و باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول