اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه روانسر:

امر به معروف عامل دوام انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه روانسر گفت: تثبیت و دوام انقلاب اسلامی و ایستادگی آن در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان ریشه در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر دارد.

امر به معروف عامل دوام انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از روانسر، ملا عبدالله غفوری اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر رشد و بالندگی جامعه را به دنبال خواهد داشت و باید از همه توان و ظرفیت‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای توسعه این فریضه الهی استفاده کرد.

بر اساس گزارش فرمانداری روانسر، وی با تأکید بر مقابله با جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمنان، آگاه‌سازی جوانان و تبیین فرهنگ حجاب و عفاف را یک ضرورت دانست و گفت: ترویج و اشاعه فرهنگ اسلامی باید از دغدغه‌های اولویت‌دار مسئولان شهرستان باشد.

امام جمعه روانسر احیای این واجب الهی را عامل تحکیم حکومت اسلامی و اسلام ناب محمدی دانست و گفت: تثبیت و دوام انقلاب اسلامی و ایستادگی آن در مقابل زیاده‌‌خواهی‌های دشمنان ریشه در اجرای این فریضه دارد.

فرماندار روانسر نیز در این نشست با اشاره به نقش و ارزش امر به معروف و نهی از منکر در سازندگی و اصلاح جامعه اسلامی افزود: رعایت این فریضه آحاد جامعه را در برابر هرگونه گناه و آلودگی بیمه می‌کند.

جلال صفری تأکید کرد: در این زمینه هیچ تعارض و اختلافی دربین فرق و مذاهب اسلامی وجود ندارد و همه باید با حفظ وحدت رویه و انسجام عمل سعی کنیم در اجرای هرچه صحیح‌تر این اصل حیاتی در جامعه همت و تلاش داشته باشیم.

وی تصریح کرد:  اساس رسیدن انسان به پرهیزگاری، ایمان و امر به معروف و نهی از منکر است و این ستاد باید در فرهنگ‌سازی این مهم تلاش کند تا این فریضه تبدیل به فرهنگ عمومی شود.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول