اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی اردکان خبر داد

باند 7 نفره سرقت از منازل اردکان به دام افتادند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: باند سرقت از منازل اردکان متشکل از هفت نفر از سارقان حرفه‌ای به دام افتادند.

باند 7 نفره سرقت از منازل اردکان به دام افتادند

محمدعلی افشاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان نیروی انتظامی شهرستان اردکان و پس از ماه‌ها تحقیق و بررسی، باند هفت نفره سرقت که مبادرت به ورود به منازل شخصی و سرقت اموال مردم می‌کردند، دستگیر شدند، هر هفت سارق از افراد غیر بومی هستند و به صورت کاملاً حرفه‌ای اقدام به سرقت از منازل می‌کردند.

فرماندار انتظامی اردکان ادامه داد: در عملیات دستگیری، چند قبضه قمه، اسپری گاز اشک‌آور، چاقوی ضامن‌دار و داروی بی‌هوشی کشف و ضبط شد.

افشاری اظهار داشت: از آلات کشف شده از این باند حرفه‌ای مشخص است که این افراد آمادگی هر گونه درگیری با حاضران در منازل هم‌چنین نیروهای پلیس را داشته‌اند و چنانچه در موقعیت خطر قرار می‌گرفتند به راحتی از این آلات استفاده می‌کردند.

وی عنوان کرد: برخلاف تصور عموم، اعضای این باند هفت نفره همگی از سلامت کامل و آمادگی جسمانی برخوردار بودند و هیچ‌ کدام از آنها به هیچ نوع مواد مخدری اعتیاد نداشتند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردکان با هشدار به مردم مبنی بر حفظ هوشیاری و حساسیت در مواجهه با این افراد گفت: چنانچه همشهریان اردکانی با موارد و افراد مشکوک برخورد کردند، مشاهدات خود را به سرعت به پلیس 110 و آگاهی گزارش کنند تا در آینده شاهد بروز چنین جرایمی در سطح شهرستان نباشیم.

افشاری هم‌چنین با ارائه گزارشی از عملکرد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اردکان در سال جاری گفت: با تلاش صورت گرفته توسط پلیس آگاهی اردکان، وقوع سرقت در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 19 درصد کاهش یافته است.

وی از افزایش 29 درصدی دستگیری‌ها خبر داد و بیان کرد: کشف سرقت نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش داشته که در این زمینه تلاش کارکنان نیروی انتظامی به ویژه پلیس آگاهی شهرستان قابل تقدیر است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردکان درباره سایر اقدامات صورت گرفته به منظور پیشگیری از وقوع جرایم مختلف در اردکان افزود: آموزش همگانی در مساجد و مدارس، توزیع بروشور بین مردم، همکاری و تعامل با ادارات و ارگان‌ها به ویژه ناحیه مقاومت بسیج برای پیشگیری از جرایم هم‌چنین تقویت واحدهای گشتی و زیر نظر گرفتن سارقان سابقه‌دار از جمله اقدامات انجام شده این فرماندهی در سال جاری بوده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول