اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علیرضا قبل از مرگ هویت قاتل را فاش کرد

آخرین جزئیات از سرقت 6 کیلو طلا و قتل در کارگاه زرگری

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی جزئیات بیشتری را از سرقت شش کیلو طلا و قتل در کارگاه زرگری در تبریز تشریح کرد.

آخرین جزئیات از سرقت 6 کیلو طلا و قتل در کارگاه زرگری

 قنبر مداحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: به دنبال گزارش وقوع قتل صاحب زرگری از طریق فوریت‌های پلیسی 110 به علت حساسیت، رئیس اداره مبارزه با جرائم جنایی به همراه تیم ویژه جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم و عوامل کلانتری در محل حاضر شدند.

وی افزود: عوامل در محل مشاهده کردند فردی به هویت "علیرضا ـ الف" 52 ساله در داخل کارگاه زرگری خود به وسیله ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

مداحی افزود: صحنه توسط عوامل کلانتری 16 تبریز حفظ شده و پس از کنترل صحنه و اعلام به قاضی ویژه قتل، عوامل بررسی صحنه اقدام به جمع‌آوری آثار و دلایل صحنه کردند که در این حین مشاهده شد مقتول قبل از اینکه در اثر خونریزی ناشی از جراحات جان خود را از دست دهد با انگشتان آغشته به خون کلماتی نظیر نادر یا ناصر بر روی دیوار نوشته است.

وی ادامه داد: این نوشته سرنخ خوبی برای دستیابی به مجرم شد به این ترتیب که اولاً قاتل و مقتول همدیگر را می‌شناختند و در ثانی قاتل هویتی به نام ناصر یا نادر دارد.

وی گفت: پیرامون این نام‌ها از آشنایان و برادران مقتول بررسی به عمل آمده و نهایتاً چند نفر ناصر نام از بین آنان شناسایی شد و ادامه تحقیقات احتمال ارتکاب قتل توسط یکی از مظنونان را تقویت کرد که یک مغازه‌دار در نزدیکی کارگاه مقتول بود.

مداحی ادامه داد: پیرامون فرد مورد نظر تحقیقات ادامه یافت و مشخص شد متهم به هویت "ناصر ـ الف" 42 ساله روز حادثه به مغازه خود مراجعه و سپس آنجا را ترک کرده است.

وی گفت : پس از شناسایی محل سکونت مظنون، اکیپی از عوامل انتظامی به محل اعزام شده و مشخص شد نامبرده به همراه خانواده‌اش با خودروی شخصی منزل را ترک کرده‌اند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: با فعال کردن گشت‌های پلیس آگاهی خودرو مظنون در نزدیکی محل سکونت متهم بدون سرنشین پارک شده که با انتقال خودرو پلیس، آثار انگشتان آغشته به خون و قطرات خون در داخل آن مشاهده شد.

مداحی تصریح کرد: با شناسایی چند تن از بستگان متهم و انجام تحقیقات مشخص شد برخی از بستگان وی از جریان اطلاع دارند و با راهنمایی همسر وی بخشی از طلا و جواهرات و مقادیری از پول‌های مسروقه کشف و ضبط شد.

وی گفت: با ادامه تلاش‌ها برای دستگیری متهم با انجام کارهای تحقیقاتی محل اختفای وی در یکی از انبارهای آرد در جاده تبریز ـ تهران شناسایی شده و با اعزام اکیپ نامبرده در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد و در بازرسی از وی مقادیری وجه نقدی و چک و طلاجات مسروقه از وی کشف شد.

وی ضمن اشاره به کشف جمعاً شش کیلو طلا و جواهرات و مبلغ 128 میلیون ریال وجه نقد و سه قطعه چک از قاتل اظهار داشت: در تحقیقات پلیسی و قضایی متهم به سرقت و قتل ارتکابی اعتراف کرد و با صدور قرار روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد علت قتل بلند پروازی خانواده قاتل بوده که بدهی‌های هنگفتی را به وی تحمیل کرده و قاتل برای رهایی از بدهی‌ها و رسیدن به پول، خواسته راه 100 ساله را در یک شب بپیماید و دست به چنین جنایت هولناکی بزند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول