اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بشرویه:

با ایجاد فضای سبز به پیشواز مسافران نوروزی می‌رویم

خبرگزاری فارس: شهردار بشرویه گفت: در آستانه ورود به سال جدید با ایجاد فضای سبز به پیشواز مسافران نوروزی می‌رویم.

با ایجاد فضای سبز به پیشواز مسافران نوروزی می‌رویم

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حسن سلیمی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان بشرویه اظهار داشت: شهرداری بشرویه در راستای عمران و شهرسازی و ایجاد فضای سبز و با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز، آغاز به گلکاری و سبزه‌کاری در معابر، میادین و بلوارهای سطح شهر کرده تا فضای سبز و دل‌نشینی را برای مسافران نوروزی مهیا کند.

وی ادامه داد: برای اسکان موقت و استراحت مسافران مرمت، کف‌سازی، نصب آلاچیق، صندلی‌های جدید و تیر برق در پارک جنگلی بهارستان صورت گرفته و نقص سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها و میدان‌ها رفع شده است.

سلیمی افزود: برای راهنمایی و خوش‌آمدگویی مسافران نیز تابلوهایی در سطح شهر نصب شده  و شهرداری آمادگی خود را برای پذیرش مسافران در خوابگاه‌های دانشگاه اعلام  می‌کند.

وی با اشاره به آمادگی پرسنل آتش‌نشانی برای هر گونه حوادث احتمالی ناشی از آتش‌سوزی افزود: لیست کشیک 24 ساعته آتش‌نشانی و شهرداری به ستاد تسهیلات مسافران نوروزی ارسال شده تا در ایام نوروز در صورت بروز مشکل، نیروها آمادگی کامل را داشته باشند.

شهردار بشرویه تأکید کرد: نیروی انتظامی برای آسایش و رفاه حال مسافران در پارک‌های شهر و به ویژه پارک جنگلی بهارستان حضور مداوم و مستمر داشته و امنیت و آرامش خاطر مسافران را فراهم کنند.

وی هم‌چنین از احداث پارک فوتبال ساحلی در پارک بهارستان با همکاری اداره تربیت‌بدنی شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

سلیمی ادامه داد: با توجه به حفاری‌های وسیع انجام شده برای گازکشی در سطح شهر بشرویه و هم‌چنین تعویض خطوط انتقال لوله‌های آب و فاضلاب شهری طرح بازسازی معابر شهری با همکاری و کمک مردم آغاز شده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول