اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک ماهه گذشته صورت گرفته است

انهدام 830 کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت آبادان گفت: در یک ماه گذشته، 830 کیلوگرم موادغذایی و پروتئینی فاسد در این شهرستان منهدم شده است.

انهدام 830 کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

مرتضی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: مرکز بهداشت و درمان این شهرستان در راستای نظارت بر مواد غذایی در بازار آبادان همواره کنترل دقیقی را در دستور کار دارد.

وی افزود: این مرکز با برخورداری از بازرسان ویژه همواره بر مواد غذایی در حال عرضه به مردم نظارت کرده و از صحت آنها مطلع می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت آبادان ادامه داد: در یک ماهه گذشته از 790 باب واحد صنفی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید شد.

وی اضافه کرد: در راستای طرح تشدید نظارت بر بهداشت مواد غذایی 680 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و پروتئینی مورد بازدید قرار گرفت.

جعفری عنوان کرد: توجه به سلامت شهروندان از اولویت‌های این مرکز بوده و این امر همواره در بخش‌های مختلف برنامه‌هایمان در دستور کار است.

وی تصریح کرد: شهروندان نیز باید در این راستا با بازرسان مرکز بهدشات تعامل مکفی را داشته باشند.

رئیس مرکز بهداشت آبادان بیان کرد: مواد غذایی تأثیر مستقیم بر بهداشت و سلامت افراد دارد و باید در این راستا نسبت به مصرف آن حساس بود.

به گفته وی شهروندان باید به تاریخ اقلام و مواد مصرفی و خوراکی خود توجه داشته باشند و در صورت مشاهده از رده خارج بودن، از استفاده آن جلوگیری کنند.

جعفری در پایان گفت: همه تلاش این مرکز در راستای کمک به سلامت شهروندان بوده و این همکاری باید همچنان متقابل و دو طرفه باشد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول