اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باحضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری

مرکز بهداشتی درمانی شلیل بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه فجر مرکز بهداشتی درمانی روستای شلیل از توابع شهرستان اردل با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد.

مرکز بهداشتی درمانی شلیل بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در این مراسم، اظهار داشت: مرکز بهداشتی درمانی روستای شلیل از توابع بخش میانکوه با اعتباری افزون بر 2 هزار و 233 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

حسن طاهری تامین بهداشت و درمان را یکى از نیازهاى اساسى و حیاتى هر جامعه برشمرد و گفت: تامین بهداشت و درمان از جمله عواملى است که نقصان آن یکى از نقاط ضعف دولت‌ها تلقى شده و سبب نارضایتى وسیع اجتماعى مى‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته‌اى نه چندان دور، دولتمردان و سیاستگذاران، اغلب به بهداشت و درمان به‌عنوان مسأله‌اى اجتماعى مى‌نگریستند، حال آنکه نیاز دائمى و مستمر اقشار جامعه به خدمات بهداشتى و درمانى، نقش حساس و انکار ناپذیر دولت در ارائه خدمات بهداشتى و درمانى بیش از پیش ضرورى کرد.

طاهری خاطرنشان کرد: براى عامه مردم و نیز تأمین منابع مالى براى این قبیل هزینه‌ها، ضرورت توجه به رفتار اقتصادى در عرصه بهداشت و درمان و تحقیقات در این زمینه را نشان می‌دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه بر ضرورت گرامیداشت ایام الله دهه فجر تأکید کرد و گفت: ما باید برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و برگزاری آیین‌های خاص این روزها، بیش از گذشته همت کنیم تا دشمنان خیال باطل در سر نپرورانند.

وی با تأکید بر اینکه پیام‌ها و دستاوردهای انقلاب با توجه به حوادث سال‌های اخیر و تنش‌های موجود باید به نحو شایسته اعلام شود، گفت: دشمنان نظام اسلامی وحدت این مردم را نشانه رفته‌اند و با ایجاد هیجانات احساسی به دنبال دستیابی به اهداف خود هستند در حالی که مردم هوشیار کشورمان به دور از احساسات و از روی عقلانیت توطئه آنها را خنثی می‌کنند.

طاهری با بیان اینکه مردم باید نسبت به دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان بسیار هوشمند و آگاه باشند، گفت: دشمن در حوادث سال‌های اخیر تنها یک هدف عمده را دنبال می‌کرد و آن هم ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مبانی ارزشی آن بود که هرگز نتوانست به این هدف شوم خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول