اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج

کمیته امداد در زمینه خدمت به محرومان موفق بوده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از موفق‌ترین نهادها در زمینه خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه است.

کمیته امداد در زمینه خدمت به محرومان موفق بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در مراسم زنگ نیکوکاری در مدرسه راهنمایی شهیده سودابه احمدی سنندج اظهار کرد: تلاش برای رفع مشکلات محرومان و نیازمندان بعد از پیروزی انقلاب به صورت ویژه و گسترده‌ای در سطح کشور آغاز و به همین منظور نهادهای مختلفی نیز به فرمان امام راحل تاسیس شدند.

به گفته وی، کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در همین راستا 22 روز بعد از پیروزی انقلاب تشکیل شد و در طول این سال‌ها توانسته است خدمات ارزشمندی را در قالب‌های مختلف به جامعه هدف خود ارائه دهد.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: خدمات کمیته امداد در بحث اشتغال، مسکن، ازدواج و ادامه تحصیل نیازمندان در سراسر کشور ستودنی بوده و بستری برای رفع محرومیت‌هاست.

وی خدمت به محرومان و نیازمندان به ویژه ایتام را بزرگترین توشه برای آخرت انسان‌ها دانست و افزود: خدمت به ایتام و تلاش برای توانمند کردن آنان از دستورات خداوند است که بارها در قرآن کریم بر آن تاکید شده است.

به گفته امام جمعه سنندج، کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از موفق‌ترین نهادها در زمینه خدمت به محرومان و نیازمندان جامعه است.

ماموستا مجتهدی افزود: مهم‌ترین رسالت این نهاد انقلابی رساندن کمک‌های مردم به دست نیازمندان واقعی و تلاش برای توانمندسازی آنان به بهترین شکل ممکن است.

وی در ادامه با اشاره به حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات مجلس نهم اظهار کرد: با وجود تلاش‌های شبانه‌روزی دشمنان در طول چند ماه اخیر برای عدم مشارکت مردم در انتخابات نهم مجلس، اما حضور حداکثری مردم موجب ناکامی آنان در رسیدن به اهدافشان شد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی عمق بصیرت و ولایت‌مداری آنان را به جهانیان نشان داد و پایه‌های این نظام الهی را مستحکم‌تر کرد.

وی امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی را بزرگترین ثمره حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مهم و سرنوشت‌ساز عنوان کرد و افزود: وحدت و یکپارچگی ملت فهیم ایران و راهنمایی های الهی رهبران ان همواره موجب رشد و توسعه کشور در عرصه های مختلف شده است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول