اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

ایجاد 6500 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از ایجاد 6 هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال جاری خبر داد.

ایجاد 6500 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محسن ولیئی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد به دنبال این است که با ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش زمینه خروج مددجویان از چرخه حمایتی کمیته امداد را فراهم سازد که در این راستا تاکنون 6 هزار و 500 فرصت شغلی در این استان ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: استان مرکزی با ایجاد این فرصت‌های شغلی موفق به کسب رتبه هفتم در بین سایر استان‌ها شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر 150 هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی این نهاد قرار دارند گفت: این میزان 11 درصد از کل جمعیت استان را شامل می‌شود که به صورت مستمر و غیر مستمر از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

ولیئی اجرای طرح بیمه زنان سرپرست خانوار را از طرح‌های خوب این نهاد برشمرد و ادامه داد: در حال حاضر 36 هزار زن سرپرست خانوار در این استان وجود دارد که از این تعداد 23 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند که با هماهنگی‌‌های به عمل آمده با تامین اجتماعی بیمه بیش از 3 هزار زن سرپرست خانوار در استان امسال در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) جزء چهار دستگاه بیمه‌گزار است که علاوه بر خدمات بیمه‌ای، برای درمان بیماران سرطانی و بیماری‌های صعب‌العلاج هزینه زیادی کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان خبر داد و گفت: امسال یک هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان احداث و 2 هزار واحد بهسازی و مرمت شده است.

ولیئی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد در جشن نیکوکاری اذعان داشت: 200 هزار نفر از مردم استان به نوعی با امداد مرتبط بوده و همکاری می‌کنند و پیش‌بینی می‌کنیم در جشن نیکوکاری امسال نیز شاهد حضور پرشور مردم استان در حمایت از نیازمندان باشیم.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول