اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سی‌سخت:

لحظه به لحظه کار در کمیته امداد عبادت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سی‌سخت گفت: خدمت به محرومین و نیازمندان اجری والا نزد خداوند دارد و لحظه به لحظه کار در کمیته امداد عبادت است.

لحظه به لحظه کار در کمیته امداد عبادت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، کارکنان کمیته امداد امام خمینی با امام جمعه سی‌سخت دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا مجتبی امینی در خصوص فعالیت‌های سال جاری این نهاد اظهار کرد: با تلاش پرسنل خدوم کمیته امداد در سال جاری مبلغ  592 ریال وام و مبلغ 773 ریال کمک‌های بلاعوض از محل موردی ویژه به مددجویان مستحق مساعدت شد.

وی افزود: بیشترین تلاش و جدیت ما در راستای حمایت از دانش‌آموزان جهت تحصیل علم و پیشرفت‌های آموزشی و فرهنگی می باشد که تعداد هزار و 17 نفر از دانش‌آموزان از حمایت‌های امداد بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دنا تصریح کرد: چارچوب اهداف کمیته امداد در دهه چهارم تأسیس توانمندسازی افراد است که این مهم با آموزش مددجویان، مشاوره و اعطای تسهیلات خودکفایی به مددجویان کمیته امداد صورت می‌گیرد.

در این دیدار امام جمعه سی‌سخت نیز ضمن تشکر از تلاش‌های پرسنل کمیته امداد اظهار کرد: از این نهاد صدیق انتظار می‌رود در زمینه خدمت‌رسانی به محرومین بیشتر در زمینه های فرهنگی، علمی و اشتغال‌زایی آنها کار انجام گیرد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی قاسم‌زاده در این خصوص افزود: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در آینده شاهد شکوفایی این دانش‌آموزان در تمامی عرصه‌های خدمت به انقلاب اسلامی باشیم.

وی بیان کرد: لحظه لحظه وقت شما امدادگران که صرف خدمت‌رسانی به محرومین می‌شود نزد خداوند ثواب و پاداش افزون دارد و عبادتی بزرگ است.  ‌

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول