اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد

احداث 50 واحد مسکونی مددجویان در سنندج کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: با حضور معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خمینی(ره) کلنگ احداث 50 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در سنندج به زمین زده شد.

احداث 50 واحد مسکونی مددجویان در سنندج کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد عصر امروز در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: این واحدهای مسکونی با زیربنایی به مساحت 4 هزار مترمربع ساخته خواهد شد.

به گفته وی، 600 میلیون تومان از اعتبار این واحدها از محل مصوبات سفرهای دوم و سوم هیئت دولت به استان تامین می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تصریح کرد: هرکدام از این واحدهای مسکونی با زیربنای 70 تا 75 مترمربع و با اعتبار 20 تا 22 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

موسی‌نژاد از ساخت مسکن برای مددجویان به عنوان یکی از اولویت‌های کمیته امداد در کردستان نام برد و خاطرنشان کرد: در طول سه سال گذشته یک هزار و 220 واحد مسکونی با زیربنای 80 هزار مترمربع برای مددجویان این استان توسط کمیته امداد احداث و به آنان تحویل شده است.

به گفته وی، در سال‌جاری 595 واحد مسکن مددجویی روستایی نیز با صرف اعتباری بالغ بر 59 میلیارد و 500 میلیون ریال تسهیلات بانکی و 599 میلیون ریال کمک بلاعوض در سطح استان مقاوم‌سازی و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول