اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران:

حفظ کرامت در دستگیری از محرومان ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: حفظ کرامت و منزلت انسانی در دستگیری از محرومان ضروری است.

حفظ کرامت در دستگیری از محرومان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، احمدرضا قلی‌پور صبح امروز با شرکت در جشن نیکوکاری به خبرنگاران گفت: جشن نیکوکاری سبب ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود از این رو با توجه به آثار اجتماعی این عمل پسندیده، در دین مبین اسلام تأکید فراوانی به دستگیری از نیازمندان و کمک به آنها شده است.

وی افزود: فعالیت کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای دستگیری از محرومان و مستضعفان جامعه با حفظ شأن و منزلت انسانی آنها قابل تقدیر است.

قلی‌پور ادامه داد: با برگزاری جشن‌های احسان و نیکوکاری پیام‌هایی چون قناعت، نوع‌دوستی و ایثار در جامعه احیا می‌شود و علاوه بر آن عده زیادی از نیازمندان از کمک‌هایی که اهدا می‌شود در آستانه عید نوروز بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: برگزاری جشن نیکوکاری با همکاری آموزش و پرورش حاوی درس بزرگی است که همه اقشار جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان باید آن را فرا بگیرند و این مراسم ارزشمند باید در میان اقشار مختلف مردم به ویژه کودکان و نوجوانان نهادینه شود و آنها با این فرهنگ بیش از پیش آشنا شوند.

وی اضافه کرد: نهادینه شدن فرهنگ گذشت و فداکاری در اجتماع سبب می‌شود تا کمتر شاهد آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چالدران در ادامه گفت: در سال گذشته مردم شهرستان چالدران مبلغی معادل 40 میلیون ریال در قالب هدایای نقدی و غیرنقدی به جشن نیکوکاری کمک کردند که پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال جاری افزایش یابد.

علی پیری ادامه داد: امسال پنج پایگاه ثابت، سه پایگاه سیار در سطح شهر و 24 پایگاه در مدارس این شهرستان مستقر شده‌اند تا کمک‌های مردمی به نیازمندان را جمع‌آوری کنند.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول