اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه رده سنی کشتی آزاد و فرنگی

مدعیان قهرمانی در فینال لیگ‌های کشتی قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: پیکارهای نهایی سومین دوره مسابقات لیگ‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی باشگاه‌های استان قم برای معرفی تیم‌های برتر برگزار می‌شود.

مدعیان قهرمانی در فینال لیگ‌های کشتی قم رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از برگزاری موفق و جذاب رقابت‌های دور رفت، پیکارهای دور برگشت در حالی آغاز شد که تلاش برای کسب عنوان قهرمانی موجب شد چهره‌های مطرح کشتی قم نیز برابر رقبا به روی تشک بروند.

بر اساس برنامه ریزی هیئت کشتی استان قم پیکارهای هفته پایانی مسابقات سومین دوره لیگ کشتی باشگاه‌های استان قم که دیدارهای مرحله نهایی اوزان مختلف هر سه رده سنی خواهد بود، امروز در سالن کشتی مجموعه تختی قم به انجام می‌رسد.

بر اساس برنامه هیئت کشتی استان قم، رقابت‌های سومین دوره لیگ کشتی باشگاه‌های استان قم امسال در هر دو رشته آزاد و فرنگی برنامه ریزی شد و مسابقات در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان در این دو رشته به انجام رسید.

مسابقات امسال لیگ کشتی باشگاه‌های استان قم دور رفت خود را در حالی پشت سر گذاشت که در مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان فرنگی، تیم کشتی فرنگی صدرا سیستم قم با شش امتیاز در جایگاه نخست این رقابت‌ها ایستاد.

در پایان دور رفت پیکارهای لیگ رده سنی نوجوانان رشته فرنگی تیم کشتی فرنگی نوجوانان مجتمع وتوس قم با کسب چهار امتیاز دوم شد، تیم نوجوانان آموزش و پرورش با دو امتیاز در رده دوم ایستاد و تیم شهرداری بدون امتیاز چهارم شد.

در مسابقات لیگ رده سنی نوجوانان رشته کشتی آزاد هم که چهار تیم حضور دارند و مسابقات به شکل رفت و برگشت برگزار می‌شود، تیم کشتی فرنگی نوجوانان مجتمع وتوس با شش امتیاز عنوان نخست را از آن خود کرد.

در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان کشتی آزاد، تیم کشتی آزاد نوجوانان صدرا سیستم با چهار امتیاز دوم شد، تیم کشتی آموزش و پرورش با سه امتیاز سوم شد و شهرداری بدون امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

در مسابقات لیگ رده سنی بزرگسالان رشته فرنگی مجتمع وتوس با کسب چهار امتیاز اول شد در حالی که تیم کشتی فرنگی بزرگسالان صدرا سیستم با همین تعداد امتیاز دوم شد در حالی که تیم کشتی فرنگی شهرداری با دو امتیاز سوم شد و آموزش و پرورش بدون امتیاز رده چهارم را از آن خود کرد.

در نهایت اینکه در لیگ رده سنی بزرگسالان رشته آزاد نیز تیم کشتی آزاد صدرا سیستم با شش امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم کشتی آزاد بزرگسالان آموزش و پرورش با چهار امتیاز دوم شد، مجتمع وتوس با دو امتیاز مقام سوم را به دست آورد و تیم کشتی آزاد شهرداری بدون امتیاز مکان چهارم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول