اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکید مدیر هلال‌احمر دنا

اعتبارات هلال‌احمر با درصد مشارکت‌های منطقه‌ای افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیر جمعیت هلال‌احمر دنا گفت: باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که اعتبارات هلال‌احمر با درصد مشارکت‌های منطقه‌ای افزایش می‌یابد.

اعتبارات هلال‌احمر با درصد مشارکت‌های منطقه‌ای افزایش می‌یابد

مسعود وکیلی امروز همزمان با نشست توجیهی برگزاری سومین انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال‌احمر هر چهار سال یک‌بار و امسال نیز برای سومین بار برگزار خواهد شد.

وی در این خصوص تصریح کرد: این انتخابات در روز 22 اردیبهشت‌‌ماه 91 برگزار می‌شود و اعضای منتخب توسط آرای اعضای مجمع در شهرستان‌ها انتخاب خواهند شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان دنا به نحوه برگزاری این انتخابات اشاره کرد و افزود: بعد از ثبت‌نام کردن اعضای داوطلب در انتخابات، هیئت‌های نظارتی صلاحیت‌های ثبت‌نام کنندگان را بررسی کرده و گزینش افراد را انجام می‌دهند که سپس هیئت‌های اجرایی تعیین شده و انتخابات برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این انتخابات چهار نفر به ‌عنوان عضو اصلی شورا، دو نفر علی‌البدل و یک نفر نیز به‌ عنوان بازرس انتخاب می‌شوند که به مدت چهار سال بر روند جمعیت هلال‌احمر نظارت دارند.

وکیلی در این زمینه اظهار کرد: اعضای شورای جمعیت هلال‌احمر موجب می‌شوند تا برنامه‌های این نهاد هدایت شده و به‌ منظور هرچه بهتر صورت گرفتن برنامه‌ها، مشاورانی برای این جمعیت ‌باشند.

این مسئول امداد و نجات در شهرستان دنا افزود: در این انتخابات درصد مشارکت منطقه‌ای تأثیر زیادی در خصوص تقسیم اعتبارات و خدمات خواهد داشت.

وی گفت: از بین منتخبین شورای اجرایی شهرستان‌ها، اعضای شورای اجرایی استان نیز انتخاب شده که اعضای شورای شهرستان، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان و شورای استان نیز مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان را منصوب می‌کنند.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول