اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 رده نوجوانان و بزرگسالان

صدراسیستم قهرمان کشتی باشگاه‌های قم شد

خبرگزاری فارس: تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد باشگاه صدراسیستم با اقتدار بر سکوی قهرمانی مسابقات لیگ‌های کشتی باشگاه‌های قم ایستادند.

صدراسیستم قهرمان کشتی باشگاه‌های قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سومین دوره رقابت‌های لیگ کشتی باشگاه‌های استان قم امسال با عنوان جام صدرا با شرکت کشتی‌گیران مطرح در قالب تیم‌های باشگاهی کشتی قم در سطح و کیفیتی بسیار بهتر نسبت به دوره‌های گذشته برگزار شد.

این دوره از پیکارهای لیگ کشتی باشگاه‌های استان قم در حالی با معرفی تیم‌های برتر خود به کار خود پایان داد که در آن چهار تیم مدعی حضور داشتند و در نهایت این کشتی‌گیران تیم صدرا سیستم قم بودند که عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد صدرا سیستم، شهرداری قم، مجتمع سینمایی وتوس و آموزش و پرورش چهار تیم در مسابقات امسال کشتی فرنگی و آزاد باشگاه‌های استان قم بودند که البته هر یک از این باشگاه‌ها در دو رشته و دو رده سنی در لیگ شرکت کردند.

رقابت‌های این دوره از لیگ کشتی باشگاه‌های استان قم در رشته‌های آزاد و فرنگی و در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد که در نهایت این کشتی‌گیران باشگاه صدرا سیستم بودند که عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

در پیکارهای رده سنی نوجوانان، تیم‌های مدعی در 11 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند و در رده سنی بزرگسالان نیز کشتی‌ها در هفت وزن برگزار شد تا اینکه تیم کشتی فرنگی صدرا سیستم را به عنوان قهرمانی معرفی کرد.

کشتی‌گیران رده سنی نوجوانان در اوزان 35، 38، 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76 و 85 کیلوگرم و آزاد و فرنگی‌کاران رده سنی بزرگسالان در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم بر روی دو تشک در سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رده‌بندی نهایی این دوره از رقابت‌ها و در لیگ‌های کشتی آزاد و فرنگی رده سنی نوجوانان، تیم کشتی فرنگی صدرا سیستم با کسب هشت امتیاز در صدر ایستاد و موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی سومین دوره لیگ کشتی باشگاه‌های قم شد.

در لیگ رده سنی نوجوانان بعد از تیم کشتی فرنگی صدرا سیستم که با هشت امتیاز قهرمان شد، تیم کشتی فرنگی مجتمع سینمایی وتوس با کسب شش امتیاز در رده دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم با کسب چهار امتیاز و مقام چهارم بدون امتیاز به تیم‌های آموزش و پرورش و شهرداری قم رسید.

در رده‌بندی نهایی این دوره از رقابت‌ها و در لیگ‌های کشتی آزاد و فرنگی رده سنی بزرگسالان، تیم کشتی فرنگی صدرا سیستم با کسب هشت امتیاز در صدر ایستاد و همچون لیگ رده سنی نوجوان در این رده نیز عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در لیگ رده سنی بزرگسالان بعد از تیم کشتی فرنگی صدرا سیستم که با هشت امتیاز قهرمان شد، تیم کشتی فرنگی مجتمع سینمایی وتوس با کسب شش امتیاز در رده دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم با کسب چهار امتیاز به تیم کشتی آموزش و پرورش رسید و کشتی‌گیران تیم شهرداری قم بدون امتیاز در رده چهارم جای گرفتند.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول