اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل استقبال از نمایشگاه بهاره رخ داد

بروز ترافیک در اتوبان ساری - میاندرود

خبرگزاری فارس: استقبال مردم از نمایشگاه بهاره مرکز استان موجب ترافیک شدید در محور ساری به میاندرود شد.

بروز ترافیک در اتوبان ساری - میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، تکاپوی مردم مرکز استان مازندران برای خرید عیدانه در یک روز غیرتعطیل حال و هوای عید را به ساروی‌ها هدیه داد.

مردم که پس از یک هفته کاری و در آستانه آغاز سال نو حال و هوای یک خرید خانوادگی به سرشان زده بود با شور و حال وصف‌ناشدنی، خود را به نمایشگاه بهاره ساری رساندند.

با توجه به مراجعه مردم شهرستان‌های نکا و میاندرود و دیگر شهرستان‌های استان به این نمایشگاه تعداد بازدیدکنندگان به حدی بود که برای ساعاتی ترافیک شدید از چند کیلومتری این نمایشگاه ایجاد شده بود.

نکته جالب در این مورد این بود که مردم ساری و میاندرود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شلوغی پارکینگ‌ها و اتوبان اظهار نارضایتی نمی‌کردند و آن را با توجه به حضور مردم در روزهای منتهی به عید اجتناب‌ناپذیر می‌دانستند.

این شلوغی در حوالی نمایشگاه آغاز شد و موجب سنگینی تردد از طرف ساری به این نمایشگاه شد که با تلاش نیروی انتظامی و مسئولان برگزاری نمایشگاه در ساعات پایانی کار نمایشگاه وضعیت مناسب‌تر شد.

به گزارش فارس، در نمایشگاه بهاره امسال مرکز استان 360 غرفه از استان و سراسر کشور به فروش محصولات خود می‌پردازند که تا 24 اسفند ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول