اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب چهارشنبه آخر سال

26 اکیپ ثابت و سیار آتش‌نشانی در اراک مستقر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک از به کارگیری 26 اکیپ ثابت و سیار به منظور سرویس‌دهی به حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در این شهرستان خبر داد.

26 اکیپ ثابت و سیار آتش‌نشانی در اراک مستقر می‌شوند

عبدالله اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و چهارشنبه آخر سال 26 اکیپ ثابت و سیار متشکل از 130 نیروی آتش‌نشان از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه در حال آماده‌باش خواهند بود.

وی تصریح کرد: این نیروها در هشت ایستگاه مصطفی خمینی(ره)، شهر صنعتی، خیابان امام(ره)، خیابان محسنی، فلکه فراهان، شهرک گردو، شهرک ولی‌عصر(عج) و فوتبال آماده خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز هستند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک چاپ و توزیع 10 هزار بروشور حاوی رعایت نکات ایمنی، ۵ هزار بروشور حاوی نکات ایمنی در سفر و همکاری در ستاد اسکان نوروزی را از دیگر اقدامات این سازمان برای ایام نوروز عنوان کرد.

اسماعیلی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی در چهارشنبه آخر سال گفت: مردم باید برای جلوگیری از ضایعات جسمی کودکان و نوجوانان، فرزندان خود را نسبت به خطرات ناشی از بازی با مواد محترقه آگاه کرده و توصیه‌های لازم را برای جلوگیری از بازی با مواد محترقه به فرزندان آموزش دهند تا از بروز مشکلات و ضایعات جسمی پیشگیری شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در سطح شهر اراک هشت ایستگاه به صورت فعال آماده سرویس‌دهی به شهروندان است، عموم شهروندان می‌توانند در صورت بروز هرگونه حادثه و حریق با شماره تلفن 125 و 3663333 تماس بگیرند تا در اسرع وقت ماموران این سازمان با حضور خود خدمات لازم را ارائه دهند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول