اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

حرکت در مسیر شهدا اقتدار انقلاب را تضمین می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کردستان از شهدا به عنوان وارثان اصلی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: حرکت در مسیر اهداف و آموزه‌های شهدا اقتدار انقلاب را تضمین می‌کند.

حرکت در مسیر شهدا اقتدار انقلاب را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی بعد از ظهر امروز در دیدار با مدیران و کارکنان بنیاد شهید استان کردستان در سنندج، ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید اظهار کرد: تلاش در راستای خدمت به خانواده شهدا، زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطر شهیدان و حرکت در مسیر اهداف والای آنان مهم‌ترین رسالت این نهاد انقلابی است.

وی با بیان اینکه شهدا بدون هیچ چشمداشتی برای حفظ اسلام و انقلاب جنگیدند و جان پاکشان را فدای ارزش‌های اسلام و انقلاب کردند، افزود: حفظ ارزش‌های اسلام و حرکت در مسیر آموزه‌های قران تنها هدف شهدا در مقابله با دشمنان و ابرقدرت‌ها بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: کسانی که با اخلاص در راه خداوند متعال و ارزش‌های اسلامی از جان خود گذشته و خون خود را فدا می‌کنند، بدون شک از سوی پروردگار پاداشی بزرگ خواهند گرفت.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی، خداوند به شهدا آنچنان مقام والایی اهدا می‌کند و به خون آنان برکت و ارش می‌دهد که این افتخار همیشه برای شهدا باقی خواهد ماند.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: بدون شک هیچ چیزی والاتر از مرگ در راه خدا نیست و شهادت در واقع معامله با خداست و رحمت خاص خدا نیز شامل حال شهداست که سعادت واقعی را برایشان به ارمغان می‌آورد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: رحمت و برکت شهدا رحمتی همگانی است که برای جامعه نیز سعادت و نیکبختی به ارمغان می‌آورد.

وی ترویج و زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت را راهی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: نسل جوان جامعه اسلامی که دوران انقلاب و دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، باید هر چه بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت و ولایتمداری آشنا شوند.

به گفته نماینده ولی فقیه در کردستان، اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌های جانبازان سرافراز و خون پاک شهیدان است و پاسداری از ارزش‌های انقلاب بزرگترین گام برای تجلیل از مقام شهداست.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه نباید اهداف و آموزه‌های شهدا در جامعه کم‌رنگ و بی‌رنگ شود، اضافه کرد: ترویج افکار و اهداف شهدا در جامعه بیش از هر کسی وظیفه خانواده شهدا و بنیاد شهید است، که باید در این مسیر با تمام توان تلاش کنند.

وی از خانواده شهدا نیز به عنوان ولی‌نعمتان نظام نام برد و گفت:‌ خدمت به خانواده شهدا و تلاش برای رفع مشکلات آنان یک وظیفه شرعی بر دوش همه مسئولان نظام است.

نماینده ولی فقیه در کردستان در ادامه به پیشرفت‌های روز افزون کشور در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در سایه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و به برکت خون شهدا ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورهای جهان شناخته می‌شود و در معادلات جهانی و بین‌المللی تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی افزود: دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران در طول عمر با برکت انقلاب همواره در تلاش بوده و در این مسیر از اجرای هیچ نوع توطئه و ترفندی غافل نبوده است.

به گفته وی، حضور همیشه در صحنه ملت بصیر ایران همواره موجب ناامیدی و یأس دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان بوده است و این مهم نشان از عمق ولایت‌مداری و بصیرت ملت شهید پرور ایران دارد.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول