اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کانون‌های فرهنگی مساجد استان زنجان خبر داد

فعالیت 80 کانون فرهنگی در طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی

خبرگزاری فارس: سرپرست کانون‌های فرهنگی مساجد استان زنجان گفت: در طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی 80 کانون فرهنگی مساجد فعالیت دارند.

فعالیت 80 کانون فرهنگی در طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی

مرتضی مقدمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از آغاز سال جاری تاکنون اقدامات بسیاری در کانون‌های مساجد استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 197 کانون فرهنگی مساجد در استان زنجان فعال است، افزود: در اجرای طرح ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی 80 کانون با اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان همکاری داشتند.

سرپرست کانون‌های فرهنگی مساجد استان زنجان با اشاره به افتتاح 29 کانون فرهنگی در استان زنجان از آغاز سال جاری افزود: این امر نیز با هدف افزایش فعالیت‌های فرهنگی این کانون‌ها صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به سایر اقدامات انجام شده توسط کانون‌های فرهنگی استان زنجان اضافه کرد: امسال 800 برنامه فرهنگی و مذهبی توسط کانون‌های فرهنگی برگزار شد.

مقدمی در ادامه با برنامه‌های اجرا شده توسط کانون‌های فرهنگی مساجد در طول ایام تابستان افزود: در برنامه‌هایی که مربوط به اوقات فراغت بود، 17 هزار زنجانی شرکت کردند.

وی افتتاح کتابخانه‌های مخزن‌دار و همچنین بیمه کتابداران را نیز از دیگر اقدامات مسئولان کانون‌های فرهنگی مساجد عنوان کرد.

سرپرست کانون‌های فرهنگی مساجد استان زنجان خاطر نشان کرد: در طول دهه فجر نیز برنامه‌های متنوعی توسط کانون‌های فرهنگی اجرا شده و با استقبال خوبی از سوی مردم استان زنجان مواجه شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از وظایف و اقدامات اصلی کانون‌های فرهنگی مساجد مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، اضافه کرد: از زمان تاسیس این کانون‌ها در این زمینه اقدامات چشمگیری صورت گرفته است.

مقدمی با اشاره به اینکه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان همواره در برنامه‌های کانون‌های فرهنگی مساجد مورد توجه است، افزود: این اقدامات در راستای فعالیت‌های مذهبی این کانون‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول