اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی:

12 رشته در کانون‌های فرهنگی بنیاد شهید آموزش داده می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی گفت: 12 رشته علمی و فرهنگی در کانون‌های فرهنگی و هنری بنیاد شهید گرمی آموزش داده می‌‌شود.

12 رشته در کانون‌های فرهنگی بنیاد شهید آموزش داده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاسر شاهی صبح امروز در همایش خانواده‌های شاهد و ایثارگران در گرمی که به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید برگزار شد، اظهار داشت: ارائه خدمات علمی و فرهنگی در گرمی برای خانواده‌‌های شاهد و ایثارگر استمرار می‌یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران ولی‌نعمتان جامعه ما هستند، افزود: ارائه خدمات متنوع برای این خانواده‌ها وظیفه اصلی همگی ماست و همه باید خود را در مقابل جامعه ایثارگری مسئول بدانیم.

وی ادامه داد: علاوه بر ارائه فعالیت‌های فرهنگی خانواده شهدا به مناطق عملیاتی نیز اعزام شده و با مشاهده این مکان‌ها مشهد فرزندان و همسران و پدران خود را زیارت می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گرمی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: این بنیاد از 46 دانش‌آموز، 98 دانشجوی مقاطع کاردانی و کارشناسی و 13 دانشجوی شاهد مقطع کارشناسی ارشد این شهرستان حمایت می‌کند.

شاهی اضافه کرد: بنیاد شهید علاوه بر تامین مخارج تحصیلی فرزندان شاهد، با تشکیل کلاس‌های تقویتی و جبرانی، اجرای مشاوره تحصیلی و برگزاری مسابقات قرآنی برای پیشرفت تحصیلی فرزندان شاهد تلاش می‌‌کند.

این مسئول اعزام خانواده‌های شاهد و ایثارگر به سفرهای زیارتی و سیاحتی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی را از فعالیت های واحد فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شاهی در پایان سخنان خود یادآور شد: کانون فرهنگی هنری بنیاد شهید با فراهم کردن امکانات فعالیت فرزندان شاهد در 12 رشته زمینه شکوفایی و بالندگی گروه هدف را فراهم کرده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول