اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 11 ماه سال 1390 انجام شد

تحقق درآمدهای مالیاتی مصوب استانی گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان از تحقق درآمدهای مالیاتی مصوب استانی در 11 ماه سال 1390 خبر داد.

تحقق درآمدهای مالیاتی مصوب استانی گلستان

عمران طیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: 105 درصدی درآمدهای مالیاتی در مدت 11 ماه سال جاری تحقق دارد.

وی تصریح کرد: با همت و تلاش بی‌شائبه کارکنان مالیاتی استان گلستان درآمدهای مالیاتی استان تا پایان بهمن ماه سال جاری بالغ بر 884 میلیارد ریال بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15.6 درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان در ادامه سهم درآمدهای مالیاتی از کل درآمدهای عمومی استان را بالغ بر 81 درصد اعلام کرد.

طیبی اذعان کرد: از کل درآمدهای عمومی وصول شده در 11 ماهه سال 1390 به میزان یک‌هزار و 98 میلیارد ریال مبلغ 884 میلیارد ریال آن مربوط به درآمدهای مالیاتی است.

وی از تحقق 105 درصدی درآمدهای مالیاتی مصوب ابلاغی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: نسبت به مدت مشابه سال 1389 نیز از رشد 15.6 درصد برخوردار بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان همچنین با اشاره به اهمیت توجه این اداره کل به ارتقای سطح آگاهی کارکنان امور مالیاتی خاطر نشان کرد: آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی گلستان در چهار سطح کاردان، کارشناس و کارشناس ارشد مالیاتی، رؤسای گروه مالیاتی و رؤسای امور مالیاتی با حضور بیش از 200 نفر از سوی این اداره کل برگزار شد.

طیبی تعیین سطح، ارتقای سطح آگاهی مأموران مالیاتی و ارزیابی برگزاری آموزش ضمن خدمت کارکنان را از مهم‎ترین اهداف برگزاری این آزمون عنوان کرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان، همچنین به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کارکنان مالیاتی گلستان اشاره کرد و افزود: این کارگاه با هدف آشنایی هر چه بیشتر کارکنان با قانون مالیات بر ارزش افزوده برگزار شد.

وی آموزش را شالوده و زیربنای توسعه پایدار هر سازمان بیان کرد و گفت: امروزه آشنایی نیروی انسانی هر سازمان با قوانین و مقررات موجود، زیربنای توسعه و بهره‎برداری آن سازمان تلقی می‎شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان تصریح کرد: رسیدن به اهداف سازمانی بستگی به توانایی کارکنان در انجام صحیح وظایف محوله و انطباق با محیط متغیر دارد و آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیط، به طور مؤثر فعالیت‌های‌شان را ادامه و بر کارایی خود بیفزایند.

طیبی در پایان اظهار امیدواری کرد با تداوم آموزش ضمن خدمت کارکنان و برگزاری آزمون تعیین سطح، شاهد ارتقای هر چه بیشتر سطح علمی کارکنان و تحقق اهداف سازمانی باشیم.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول