اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تکاب:

تکاب آماده اسکان مسافران نوروزی است

خبرگزاری فارس: فرماندار تکاب گفت: تکاب آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی و اسکان آنها را دارد.

تکاب آماده اسکان مسافران نوروزی است

محمدعلی داعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: شهرستان تکاب از آمادگی لازم و کافی برای اسکان مسافران نوروزی برخوردار است و با توجه به ظرفیت‌های گردشگری که در این شهرستان وجود دارد پیش‌بینی می‌شود تعداد گردشگران در نوروز امسال قابل توجه باشد.

وی با اشاره به تجهیز مدارس برای اسکان مسافران نوروزی،تصریح کرد: دو مدرسه در شهر تکاب و یک مدرسه در تخت سلیمان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده‌آند.

این مسئول با اشاره به اسکان چادرهای راهنمای مسافران نوروزی، افزود: در سه راهی تخت سلیمان و ورودی جاده بیجار چادرهای راهنمایی مسافران نوروزی و پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و در مائین‌بلاغ نیز پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در نظر گرفته شده است.

داعی ادامه داد: برای راهنمایی مسافران و میهمانان نوروزی در سال جاری طرح‌های ویژه‌‌ای در نظر گرفته شده که نصب چادر از سوی میراث فرهنگی و هلال‌احمر در ورودی‌های شهر، چاپ و تهیه نقشه راهنمای گردشگری‌، رسیدگی به وضعیت شهری و نظافت فضای اماکن گردشگری از سوی شهرداری‌، استقرار کمپ‌های ویژه نوروزی توسط نیروی انتظامی‌، کشیک ادارات راه و ترابری‌، بهداشت و درمان‌، آتش‌نشانی‌، هلال‌احمر، اصناف و ... از جمله برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه در این زمینه دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز همکاری لازم را داشتند، اعلام کرد: از اواخر اسفند امسال تا 15 فروردین سال آینده توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول