اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل آموزش و پرورش نیشابور

700 کلاس درس میزبان مسافران نوروزی نیشابور هستند

خبرگزاری فارس: معاون مدیرکل و مدیریت آموزش و پرورش نیشابور از آماده‌سازی 700 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروز در این شهرستان خبر داد.

700 کلاس درس میزبان مسافران نوروزی نیشابور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدیوسف سپهری‌راد، گفت: حجم گسترده‌ای از مسافران نوروزی با توجه به قرار گرفتن نیشابور در مسیر کریدور شمال، جنوب، شرق و غرب کشور و نیز مسیر بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) و داشتن اماکن سیاحتی، زیارتی و گردشگری منحصر به فرد به این شهر سفر می‌کنند.

معاون مدیرکل و مدیریت آموزش و پرورش نیشابور به آماده‌سازی کلاس‌های مدارس توسط ستاد اسکان فرهنگیان نیشابور اشاره کرد و افزود: این کلاس‌ها در قالب 85 مدرسه برای رفاه همکاران فرهنگی و همه مسافران و زائران مشهد مقدس آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مدارس، دو خانه معلم نیز آماده پذیرش زائران در ایام نوروز است.

وی با اشاره به وجود فرش، تلویزیون، یخچال و پتو در تمامی مدارس محل اسکان، اضافه کرد: 250 کلاس دیگر درسی نیز برای رفاه بیشتر زائران در حال تجهیز است.

وی با اشاره به بروز خطرات احتمالی برای مسافران نوروزی، افزود: به این منظور کلینیک فرهنگیان شهرستان که تجهیزات پزشکی است تا در صورت نیاز برخی مسافران به درمان‌های جزئی بتوانند از امکانات این درمانگاه استفاده کنند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول