اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز- 47

احمدی: شهرداری ساری ایستگاه‌های استقبال مهمانان نوروزی تشکیل دهد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری گفت: شهرداری ساری با تشکیل ایستگاه‌های استقبال پذیرای مهمانان نوروزی شود.

احمدی: شهرداری ساری ایستگاه‌های استقبال مهمانان نوروزی تشکیل دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید مهدی احمدی صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه شورای شوم شهر باید کارنامه قابل قبولی از خود بر جای بگذارد، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر و شهرداری با تدوین برنامه‌ای جامع و کامل که با موازین شرع و قانون مطابقت داشته باشد هماهنگ با سایر دستگاه‌های اجرایی شهر به ویژه فرمانداری شهرستان ساری به طور جدی به فکر فعالیت‌های مطلوب در سال 91 باشد.

وی یادآور شد: در آستانه سال نو و ورود مسافران به مرکز مازندران ضرورت دارد مبادی شهر و نیز مبلمان شهری مورد توجه قرار گیرد تا مسافران خاطره خوب و زیبایی از شهر ساری در ذهن داشته باشند.

احمدی به ساماندهی تابلوهای شهر اشاره کرد و گفت: شهرداری با رفت و روب، نظافت و بهداشت شهر، آسفالت کوچه و خیابان‌ها به ویژه کمربندی‌های شهر که محل تردد مهمانان است با راه‌اندازی ایستگاه‌های استقبال اقدامات خوبی را در پذیراشدن مسافران نوروزی داشته باشد.

عضو دیگر شورای شهر ساری نیز با بیان اینکه تمام هموطنان، ساری را به میدان ساعتش‌ می‌شناسند، ابراز داشت: وضع نامناسب برج ساعت در نوروز سال گذشته که دور آن داربست وجود داشته و تبلیغات مواد خوراکی بر آن نصب شده بود مورد انتقاد همه قرار گرفت و امسال با نصب ساعت فضای مناسبی برای این نماد شهر ایجاد شود.

مهدی رضایی فرح‌آبادی با تاکید بر ضرورت بازگشایی ورودی راه شریف‌آباد ساری، یادآور شد: تردد در کوی هفت‌تیر به دلیل انباشت آب‌های سطحی مشکل است و راه مواصلاتی امامزاده عباس به گلما نیز به همین وضع دچار است که شهرداری باید در رفع آن همت کند.

رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر ساری به برخورد با تخلفات ساختمانی اشاره کرد و گفت: شهرداری ساری باید با تخلفات برخورد جدی‌تری داشته باشد، به‌گونه‌ای نباشد که مدارای این نهاد مورد سوءاستفاده قرار گیرد.

رضایی درباره اراضی حاشیه ریل راه‌آهن و اعتراض اهالی نسبت به پیشنهاد فروش این ملک، اذعان داشت: شهروندان ساکن در حاشیه ریل راه‌آهن درخواست پارک و فضای سبز دارند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول