اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال محقق می‌شود

برخورداری 88 درصد روستاهای بالای 50 خانوار خراسان‌رضوی از راه آسفالته

خبرگزاری فارس: معاون راه روستایی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی از برخورداری 88 درصدی روستاهای بالای 50 خانوار استان از راه آسفالته مناسب تا پایان سال جاری خبر داد.

برخورداری 88 درصد روستاهای بالای 50 خانوار خراسان‌رضوی از راه آسفالته

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی، علیرضا خجسته با اشاره به وجود 3 هزار و 626 روستا در گستره خراسان‌رضوی که 439 هزار و 209 خانوار در آنها سکونت دارند، اظهار کرد: طول راه‌های روستایی موجود در خراسان‌رضوی هم‌اکنون 14 هزار و 152 کیلومتر، معادل 7,5 درصد از کل میزان شبکه راه‌های روستایی کشور است که از این میزان نیز 6 هزار و 433 کیلومتر راه، معادل 8 درصد از راه‌های روستایی آسفالته کشور است آسفالت و یا به‌سازی شد.

وی با اشاره به جمعیت یک میلیون و 763 هزار و 455 نفری روستاهای استان که 32 درصد از جمعیت کل خراسان‌رضوی را به خود اختصاص داده‌اند، افزود: بر همین اساس و حمایت استاندار خراسان‌رضوی و پیگیری‌های مدیرکل راه و ترابری استان، این امر با جدیت پیگیری و اجرا شد که ماحصل آن برخورداری 88 درصد از جمعیت روستاهای بالای 50 خانوار استان از مزایای راه آسفالته مناسب تا پایان سال جاری است.

معاون راه روستایی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی تأکید کرد: پس از این مرحله، مطالعه و اجرای به‌سازی و آسفالت راه روستاهای بالای 20 خانوار در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول