اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

25 اسفند ماه جاری

بقاع متبرکه راین غبارروبی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه راین گفت: در روز 25 اسفند ماه جاری تمام‌ بقاع متبرکه راین غبارروبی می‌شوند.

بقاع متبرکه راین غبارروبی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین معین‌الدینی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی بخش راین از برگزاری طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه خبر داد و اظهار داشت: در روز 25 اسفند تمام‌ بقاع متبرکه راین غبارروبی می‌شوند.

وی افزود: مراسم تحویل سال با حضور شهروندان راینی در بقعه متبرکه شیر خدا برگزار می‌شود و ایستگاه صلواتی در طول تعطیلات نوروزی در این بقعه دایر است.

معین‌الدینی تصریح کرد: راه‌اندازی دفتر پاسخگویی به سئوالات شرعی، برگزاری مسابقات قرآن ویژه نونهالان و نوجوانان و پذیرایی از کاروان‌های ‌راهیان نور که از راین عبور می‌کنند از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف در تعطیلات نوروز است.

علیرضا غیاث‌الدینی رئیس اداره آموزش و پرورش راین نیز در این جلسه گفت: 14 آموزشگاه با 107 کلاس آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند که این تعداد کلاس نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است.

سید وحید طاهری نماینده میراث فرهنگی نیز از آمادگی این دستگاه برای پذیرایی از میهمانان نورزی خبر داد.

سیدابراهیم پاریزی بخشدار راین نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های بالای این بخش در زمینه گردشگری و اقبال گردشگران در سال‌های اخیر برای بازدید از این جاذبه‌ها گفت: تمام‌ دستگاه‌ها و نهادهای دولتی باید برای پذیرایی از میهمانان نوروزی همه امکانات و ظرفیت‌های خود را در اختیار ستاد تسهیلات نوروزی شهر قرار دهند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول