اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد خوزستان خبر داد

تحویل 150 واحد مسکونی به مددجویان آبادان و خرمشهر تا خرداد 91

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد خوزستان از تحویل 150 واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی آبادان و خرمشهر نهایتاً تا خردادماه 91 خبر داد.

تحویل 150 واحد مسکونی به مددجویان آبادان و خرمشهر تا خرداد 91

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حامد اکبری عصر امروز در آیین امضای تفاهمنامه پرداخت کمک هزینه مسکن ویژه مددجویان زیرپوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرهای ابادان و خرمشهر که در محل این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از بهترین و مؤثرترین کارهای انجام شده در سال جاری با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، ایجاد فضا و سرپناهی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در آبادان و خرمشهر است.

وی با اشاره به اینکه البته سابقه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در بحث نوع‌دوستی و انجام امور خیر به محرومان بسیار طویل بوده، خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های انجام شده و تدابیر اتخاذ شده تصمیم بر این شد که به جای اعطای کالابرگ به خانوارهای نیازمند و محروم منطقه، در راستای هدف ماندگارتری گام برداشته شود.

مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان اضافه کرد: ایجاد فضا و سرپناه برای افرادی که از داشتن آن محروم هستند بسیار ارزشمندتر از کمک‌های مقطعی خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز با هماهنگی و تلاش‌های صورت گرفته این مهم در حال انجام است و این تفاهم‌نامه سند افتخار این کار ارزشمند محسوب می‌شود.

اکبری عنوان کرد: با عقد این تفاهم‌نامه سازمان منطقه آزاد اروند و کمیته امداد امام خمینی(ره) موظف به تأمین تسهیلات 150 واحد مسکونی که متعلق به مسکن مهر بوده، می‌شوند.

به گفته وی این واحدها نهایتاً تا خردادماه سال جاری آماده بهره‌برداری خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان با اشاره به اینکه در همین راستا با اداره مسکن و شهرسازی نیز توافقاتی صورت گرفته، گفت: بر همین اساس، سهم آورده خانواده امداد تأمین و آنها را به سرپناهی امن سوق خواهیم داد.

وی با بیان اینکه سهم تخصیص داده شده توسط منطقه آزاد اروند 4.5 میلیارد ریال بوده افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این زمینه 4.5 میلیارد ریال سهم آورده داشته است.

اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: همکاری هر دو فرماندار شهرهای آبادان و خرمشهر در این راستا ضروری بوده و امیدواریم با حضور پررنگ مسئولان شاهد تأمین بخشی سرپناه برای خانواده‌های فاقد مسکن زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی آبادان و خرمشهر باشیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول