اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان خبر داد

برپایی نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در شادگان

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شادگان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در سه راه دارخوین ـ شادگان در آستانه سال جدید توسط این ارگان مردمی خبر داد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی نوروزی در شادگان

حسن منصوری امروز در گفت‌وگو خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: طرح ملی امداد و نجات مسافران نوروزی همزمان با سراسر کشور در شهرستان شادگان در حال اجرا است.

وی افزود: در ایام تعطیلات نوروز با اتخاذ تدابیر و اقدامات گسترده تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان شادگان شاهد کاهش چشمگیر تصادفات جاده‌ای خواهیم بود.

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان در پایان ضمن درخواست از مسافران برای حفظ خونسردی در حوادث جاده‌ای گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر شادگان آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی بوده و در همین راستا در جاده‌های شهرستان گشت ویژه‌ نوروزی مستقر شده است.

وی همچنین عنوان کرد: راه‌اندازی نمایشگاه صنایع دستی توسط این جمعیت در سه راهی شادگان ـ دارخوین از دیگر برنامه‌های در دستور کار این ارگان در ایام نوروز است.

منصوری خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه انواع صنایع دستی منطقه در معرض دید مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: همه تلاش ما در راستای ایجاد زمنیه‌ای برای رفاه حال مسافران نوروزی در منطقه است.

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان بیان کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان شادگان، برنامه‌های خود را از 25 اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی به صورت شبانه‌روزی با جدیت اجرا خواهد کرد.

وی اظهار کرد: هر ساله تعداد زیادی مسافر و مهمان نوروزی به این منطقه عزیمت و سفر می‌کنند و این امر خود حساسیت ایجاد شرایط مساعد جاده‌ای را فراهم می‌کند.

منصوری در پایان با آرزوی اوقات و روزهای خوشی در ایام نوروز برای شهروندان و مسافران در این منطقه گفت: تعامل و همکاری مردم با دستگاه‌ها و ارگان‌های در حال خدمت‌رسانی در ایام نوروز در ایجاد زمینه‌های مساعد و مطلوب برای گذراندن اوقات خوش تعطیلات بسیار مؤثر و ضروری است.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول