اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حفاظت محیط زیست جهرم خبر داد

دستگیری شکارچیان متخلف در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حفاظت از محیط زیست جهرم از دستگیری شکارچیان غیرقانونی در جهرم خبر داد.

دستگیری شکارچیان متخلف در جهرم

بشیر کشاورزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: مأموران گارد حفاظت از محیط زیست شهرستان جهرم چهار شکار غیر مجاز از نوع کل وحشی که در منطقه کوه گرم واقع در شمال غرب جهرم توسط شکارچیان متخلف به صورت غیر قانونی انجام شده بود را کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه جریمه این متخلفان 2 میلیون و 180 هزار تومان است، افزود: جریمه ضرر و زیان‌های وارده توسط شکارچیان غیرقانونی به محیط زیست برای کمک به احیای طبیعت به حساب اداره کل حفاظت از محیط زیست وصول می‌شود.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست جهرم همچنین از دستگیری شکارچیان پرندگان در منطقه دنیان بخش مرکزی جهرم خبر داد و گفت: این شکارچیان که مبادرت به زنده‌گیری پرندگان کرده بودند 48 هزار تومان جریمه شدند و پرونده مقدماتی آنها تشکیل و تحویل دادسرا شد.

وی با بیان تبعات حاصل از صید غیرمجاز شکارچیان در طبیعت ابراز داشت: از بین رفتن گونه‌های نادر جانوری که قابل برگشت به طبیعت نیست، نابودی حیات جانوری و از بین رفتن اکوسیستم زنده یک منطقه از تبعات کارهای غیرقانونی شکارچیان است.

کشاورزی با بیان اینکه جریمه‌های حاصل از خسارت غیرقانونی متخلفان به محیط زیست صرف حفاظت از این مناطق می‌شود خاطرنشان کرد: بخشی از این جریمه‌ها نیز به خسارت دیدگان ناشی از حوادث محیط زیست داده می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول