اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

آمادگی 600 کلاس درآبادان برای استقبال از مهمانان فرهنگی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از آمادگی 600 کلاس مدارس آبادان برای استقبال مهمانان فرهنگی در نوروز سال جدید خبر داد.

آمادگی 600 کلاس درآبادان برای استقبال از مهمانان فرهنگی

حبیب‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش مقرر شد که در حدود 600 کلاس درس برای اسکان میهمانان فرهنگی در مدارس آبادان تجهیز شوند و ما با برنامه ریزی‌هایی که در ماه‌های گذشته صورت دادیم آمادگی کامل را داریم تا بتوانیم استقبال خوبی از همکاران فرهنگی از سراسر کشور داشته باشیم.

وی همچنین به برگزاری جلسات توجیهی برای سرایداران مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: توسط کمیته اسکان مهمانان نوروزی که زیرمجموعه ستاد نوروزی فرمانداری آبادان است، جلسات توجیهی مختلفی را برای مدیران و سرایداران مدارس برگزار کردیم که در این جلسات به یادآوری و آموزش مسائل امنیتی، بهداشتی و رفتاری و مجموعه کارهایی که برای میزبانی و استقبال مطلوب باشد می‌پردازیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: در بحث اسکان نوروزی در مدارس، سرایداران و خدمتگزاران اعضای اصلی استقبال از میهمانان را تشکیل می‌دهند.

رمضانی در خصوص نحوه ثبت‌نام مهمانان برای اسکان در مدارس تصریح کرد: مهمانان نوروزی برای اسکان در مدارس به ستاد اسکان نوروزی در کانون فرهنگی تربیتی آزادگان مراجعه کرده و بعد از دریافت معرفینامه از ستاد اسکان به مدرسه مورد نظر مراجعه می‌کنند و همکاران ما در آن مدرسه برای اسکان آنها برنامه‌ریزی و مقدمات لازم را فراهم می‌کنند.

وی در پایان به جشنواره خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و افزود: مقرر شد تا در اردیبهشت سال جدید جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را با حضور خیرین از سراسر کشور و از آبادان در این شهرستان برگزار کنیم که کار بسیار بزرگی در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول