اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان خبر داد

آماده‌سازی 245 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از آماده‌سازی 245 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در بندر کنگان خبر داد.

آماده‌سازی 245 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در بندر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان کنگان اظهار داشت: کنگان دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیبا و منحصربفردی است و باید از تمام امکانات برای جذب گردشگر استفاده کنیم.

فرماندار کنگان با اشاره به شروع سفرهای نوروزی افزود: تسهیلات لازم برای حضور مهمانان نوروزی در کنگان فراهم شده است.

یزدان‌شناس خاطرنشان کرد: علاوه بر ده‌ها پارک و بوستان، هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعدد در سطح شهرستان 32 مدرسه و 245 کلاس درس نیز برای اسکان مهمانان نوروزی در این شهرستان فراهم شده است.

رئیس ستاد تسهیلات شهرستان کنگان همچنین از فعال بودن اکیپ‌های بازرسی و نظارت در زمینه کنترل قیمت‌ها و نظارت بر رستوران‌ها و دیگر مکان‌های عرضه مواد غذایی خبر داد و افزود: با متخلفین برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار کنگان همچنین از آمادگی نیروی انتظامی برای تامین امنیت، مراکز درمانی، پایگاه‌های اورژانس، امداد جاده‌ای، اکیپ‌های هلال احمر، راهنمای مهمانان نوروزی و ستادهای اسکان در سراسر شهرستان خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به جاذبه‌های مهم گردشگری در شهرستان افزود: سواحل نیلگون، زیبا و ماسه‌ای و بکر خلیج فارس، جنگل‌های زیبای حرا، منطقه توریستی و تفریحی نایبند، اماکن تاریخی بندر سیراف و ده‌ها مکان زیارتی و سیاحتی و گردشگری دیگر در کنار قطب بزرگ صنعتی (پارس جنوبی) جلوه‌هایی زیبا و خاطره انگیز و ماندگار را برای مهمانان نوروزی از داخل و خارج کشور رقم خواهد زد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول