اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خبر داد:

امضای تفاهمنامه سازمان مدیریت بحران و منطقه ویژه پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر از امضای تفاهمنامه سازمان مدیریت بحران کشور و منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد.

امضای تفاهمنامه سازمان مدیریت بحران و منطقه ویژه پارس جنوبی

احمد مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: چهارمین نشست فصلی مدیران مدیریت بحران کشور در عسلویه استان بوشهر برگزار شد.

مرادی گفت: این نشست به عنوان چهارمین نشست مدیران ستاد بحران کشور است و معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در این نشست حضور داشت.

وی افزود: معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان بوشهر در حوزه انرژی، صنعت و شرایط ویژه استان از این حیث، طرح چالش‌ها و مشکلات مبتلا به در حوزه مدیریت بحران و همچنین طرح نیازمندی‌های استان از اهداف عمده این نشست بود.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر تصریح کرد: مبادله تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی به امضای مهندس نصوری مدیر عامل پارس جنوبی و مهندس قدمی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور رسید.

مرادی گفت: بر این اساس طرفین متعهد شدند ضمن برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم نسبت به افزایش توان مقابله با حوادث و سوانح از طریق برگزاری دوره‌های آموزش ویژه اقدام کنند.

وی بیان کرد: همچنین سازمان مدیریت بحران کشور متعهد شده است تا در زمان وقوع هرگونه حادثه در منطقه اقتصادی انرژی پارس، پشتیبانی لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/‌ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول