اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور افزایش همکاری‌ و تعامل بیشتر

پارک علم و فناوری و آبفای خراسان‌جنوبی تفاهمنامه امضاء کردند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی تفاهمنامه‌ای بین پارک علم و فناوری و شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی به منظور افزایش همکاری‌های بیشتر امضاء شد.

پارک علم و فناوری و آبفای خراسان‌جنوبی تفاهمنامه امضاء کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، هفتمین تفاهمنامه پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی با نهادهای اجرایی استان ظهر امروز بین این پارک و شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی منعقد شد.

رئیس پارک و علم و فناوری خراسان‌جنوبی در این جلسه با اشاره به تفاهمنامه‌های منعقد شده بین این نهاد با دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: هدف از انعقاد این قراردادها توسعه همکاری بین پارک علم و فناوری با سایر دستگاه‌ها در راستای کمک به آنها به منظور حل مشکلات تکنولوژیکی است.

محمدرضا دوستی با اشاره به موضوعات مورد بررسی قرار گرفته در این تفاهمنامه ابراز داشت: تعمیق و توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و فنی بین شرکت آب و فاضلاب و پارک علم و فناوری خراسان‌جنوبی از اهداف اصلی این تفاهمنامه است.

وی ادامه داد: هم‌چنین توسعه برنامه‌های آموزشی متناسب با نیازهای طرفین، همکاری در زمینه انتشار کتب و نشریات علمی و تخصصی، ارائه خدمات مشاوره‌ای مرتبط با نوع فعالیت‌های طرفین و انجام پروژه‌های ملی و بین‌المللی مشترک از جمله موضوعاتی است که در این تفاهمنامه مورد پیگیری دو طرف قرار می‌گیرد.

رئیس پارک و علم و فناوری خراسان‌جنوبی با اشاره به تشکیل کمیته مشترک همکاری‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی با حضور دو نماینده از طرف پارک علم و فناوری و دو نماینده از طرف شرکت آب و فاضلاب ابراز داشت: این کمیته مشترک به منظور تحقق همکاری‌ در زمینه‌های گوناگون علمی و پژوهشی تشکیل می‌شود.

دوستی افزود: کلیه همکاری‌های میان شرکت آب و فاضلاب و پارک علم و فناوری در مورد موضوعات مشخص مورد توافق طرفین در غالب قراردادهای جداگانه در جلسات کارشناسی به تصویب خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه با اشاره به وظایف این شرکت در راستای عقد این تفاهمنامه تصریح کرد: کمک در تدوین محتوای دوره‌های آموزشی توافق شده، همکاری در برگزاری دوره‌های تخصصی و عمومی، در اولویت قرار دادن پارک علم و فناوری در اجرای طرح‌های پژوهشی کاربردی و قراردادهای مرتبط از اهم وظایف این شرکت است.

سیدمجتبی عراقی‌زاده ادامه داد: هم‌چنین اعلام و در اولویت قرار دادن شرکت‌ها یا افراد معرفی شده توسط پارک علم و فناوری برای اجرای پروژه‌ها استانی و ملی، همکاری در برگزاری کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی از لحاظ مالی و علمی و همکاری و مشارکت در راستای تألیف، ترجمه، گردآوری و چاپ کتب مرتبط از دیگر وظایف شرکت آب و فاضلاب در این قرارداد به شمار می‌رود.

یادآور می‌شود این تفاهمنامه از تاریخ امضاء به مدت سه سال اعتبار داشته و با توافق طرفین در پایان مدت همکاری قابل تمدید است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول