اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های دانشجویان کشور/

تکواندو دختران دانشگاه آزاد قزوین نایب قهرمان کشور شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم تکواندوی دختران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین از نایب قهرمانی تیم تکواندوی این دانشگاه در رقابت‌های دانشجویان کشور خبر داد.

تکواندو دختران دانشگاه آزاد قزوین نایب قهرمان کشور شد

فاطمه صفرپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه تیم تکواندوی دختران دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با کسب یک مدال طلا و سه نقره این عنوان را از آن خود کرد افزود: مریم غیاثی تکواندوکار وزن هفتم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با عبور از سد حریفان خود بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی اظهار کرد: سارا رحمانی در وزن پنجم، سمیرا خانبان در وزن دوم و محبوبه معانی در وزن هشتم به ترتیب عنوان‌های نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کردند.

صفرپور با اشاره به اینکه این رقابت‌ها با حضور 100 تکواندوکار از 13 استان کشور در لاهیجان برگزار شد‌، تصریح کرد: در این رقابت‌ها تیم دختران رشت عنوان نخست را کسب کرد و تیم البرز بر سکوی سومی این مسابقات ایستاد.

وی افزود: مریم حسن‌بیگی، سمیرا خانبان، آیدا بیگدلی ، الهه کریمی، سارا رحمانی، الهه صاحبی، مریم غیاثی و محبوبه معانی در وزن‌های نخست تا هشتم تیم دختران تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را در این رقابت‌ها همراهی کردند.

سرمربی تیم دختران دانشگاه آزاد اسلامی انگیزه و آمادگی شاگردانش را ستود و خاطر نشان کرد: شاگردانم با جنگندگی و قدرت بالای خود توانستند با شایستگی این عنوان را برای خود و استان کسب کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول