اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های شطرنج بین‌المللی سردار آزادگان/

جام سردار آزادگان در ایستگاه آخر / چهار شطرنج‌باز خارجی در صدر جدول

خبرگزاری فارس: با مشخص شدن نتایج دهمین دور رقابت‌های شطرنج بین‌المللی سردار آزادگان قزوین، دور پایانی این رقابت‌ها عصر امروز برگزار می شود.

جام سردار آزادگان در ایستگاه آخر / چهار شطرنج‌باز خارجی در صدر جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دور دهم رقابت‌های شطرنج بین‌المللی شطرنج سردار آزادگان قزوین در حالی برگزار شد که چهار شطرنج‌باز خارجی رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص دادند.

اولگ کورینف روسی با تساوی مقابل آزالادزه آذربایجانی با کسب هشت امتیاز با پوئن‌شکنی بهتر نسبت به این شطرنج‌باز گرجی با کسب هشت امتیاز همچنان صدرنشینی خود را حفظ کرد.

پس از این شطرنج‌باز روسی، آزالادزه، لوان پانتسولیا و دیویت بنیدز شطرنج‌بازان کشور گرجستان با کسب هشت امتیاز و پوئن‌شکنی کمتر نسبت به سایر رقیبان خود رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

احسان قائم‌مقامی استادبزرگ شطرنج کشورمان نیز با کسب 7/5 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

گایوزنیگالیدزه، اصغر قلی‌زاده، همایون توفیقی، امید نوروزی و آتوسا پورکاشیان نیز به ترتیب با کسب 7/5 امتیاز و قرار گرفتن در رده‌های ششم تا دهم جدول در تعقیب صدرنشینان هستند.

سرهان گلی‌اف استادبزرگ شطرنج آذربایجان به همراه دیویت لامسادزه گرجستانی و سیدخلیل موسوی و ابوالفضل عابدی نیز به ترتیب با کسب هفت امتیاز، رده‌های یازدهم تا چهاردهم جدول را در اختیار دارند.

با نتایجی که در دور دهم این رقابت‌ها رقم خورد به نظر می رسد در دور یازدهم و پایانی این مسابقات شطرنج‌بازان کشورمان با هوشیاری کامل نسبت به رقبای خارجی روانه بازی‌ها شوند گرچه شطرنج‌بازان خارجی این تورنمنت هم به راحتی میدان رقابت را از دست نمی‌دهند.

143 شطرنج‌باز داخلی و خارجی در رقابت‌های بین‌المللی سردار آزادگان قزوین یادواره سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فرد حضور پیدا کرده‌اند که 12 شطرنج‌باز خارجی  این تورنمنت از کشورهای روسیه، گرجستان، ارمنستان، آذربایجان، ترکمنستان، پاکستان و آلمان هستند.

رقابت‌های شطرنج بین‌المللی سردار آزادگان یادواره سیدعلی‌اکبر ابوترابی‌فرد که از پنجشنبه گذشته در مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار شده است، عصر امروز با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول