اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه معارف اسلامی شبکه جهانی الکوثر در گفت‌وگو با فارس:

فیلم‌های سینمایی با مضامین بیداری اسلامی تولید خواهد شد

خبرگزاری فارس: مدیر گروه معارف اسلامی شبکه جهانی الکوثر گفت: این شبکه با مشارکت برخی مراکز اقدام به تولید چندین فیلم سینمایی با مضامین معارف اسلامی، مقاومت اسلامی، آزادگی مستضعفان جهان و بیداری اسلامی کرده است.

فیلم‌های سینمایی با مضامین بیداری اسلامی تولید خواهد شد

حجت‌الاسلام عبدالله رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در مورد تغییرات و مهم‌ترین برنامه‌های گروه معارف اسلامی شبکه جهانی الکوثر اظهار داشت: از ابتدای سال آینده در حوزه قرآن و معارف با رویکرد فرمی و محتوایی جدید برنامه‌های بسیار متنوعی پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه مجله قرآنی از سال آینده به روی آنتن شبکه جهانی الکوثر خواهد رفت افزود: این برنامه بخش‌های بسیار متنوعی از جمله بخش خبری دارد که با همکاری خبرگزاری فارس و دیگر خبرگزاری‌ها در داخل کشور پخش خواهد شد.

مدیر گروه معارف اسلامی شبکه جهانی الکوثر با اشاره به اینکه شبکه جهانی الکوثر دفاتری در کشورهای سوریه، عراق و لبنان دارد تصریح کرد: در صدد هستیم به زودی دفتر شبکه جهانی الکوثر را در کشور مصر هم راه‌اندازی کنیم.  

رضایی با تاکید بر اینکه راهبرد گروه معارف اسلامی شبکه جهانی الکوثر ترویج فرهنگ و معارف اهل بیت(ع) از ام‌القرای جهان اسلام به تمام دنیا طراحی شده است خاطر نشان کرد: این معارف بر اساس وحدت و راهبرد تقریب سازنده و مثبت به عنوان کشور صادرکننده فرهنگ قرآنی و اصیل اهل بیت(ع) تولید می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان مشتاق معارف اهل بیت(ع) هستند اضافه کرد: شبکه جهانی الکوثر به دنبال وحدت ظاهری میام امت اسلام نیست، بلکه در صدد ترویج فرهنگ معارف اهل بیت(ع) و وحدت واقعی و باطنی میان جامعه اسلام است.

رضایی با اشاره به اینکه برنامه‌های تولیدی گروه معاف اسلامی شبکه الکوثر مخاطبان بسیاری را از شمال آفریقا، اروپا و اخیرا با راه‌اندازی موج شبکه الکوثر در شمال آمریکا جذب کرده است اظهار کرد: متاسفانه این شبکه در داخل کشور خیلی شناخته شده نیست اما در خارج از کشور تمام مسلمانان و غیر مسلمانان در تمام کشورهای عربی و اسلامی با شبکه جهانی الکوثر آشنا بوده و مخاطب برنامه‌های این شبکه در طول سال هستند.

وی با تاکید بر اینکه در برنامه‌های گفت‌و‌گو محور معارف اسلامی ترکیب‌های نمایشی اضافه خواهد شد افزود: مسابقات قرآنی بسیاری در سال آینده از جمله مسابقه قرآنی «ان للمتقین مفازا» برای شب‌های ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است.

مدیر گروه معارف اسلامی شبکه جهانی الکوثر با بیان اینکه شبکه الکوثر نماینده رسمی جمهوری اسلامی و از پرمخاطب‌ترین شبکه‌های خارج از کشور سازمان صداوسیما است خاطر نشان کرد: این شبکه مخاطبان بسیاری دارد و بعضی برنامه‌های معارفی میلیون‌ها بیننده دارد که تعداد این مخاطبان با مخاطبان پخش سریال‌های تلویزیونی برابری دارد.

رضایی تصریح کرد: شبکه جهانی الکوثر با مشارکت برخی مراکز اقدام به تولید چندین فیلم سینمایی با مضامین معارف اسلامی، مقاومت اسلامی، آزادگی مستضعفان جهان، بیداری اسلامی و مقاومت مظلومانه مردم فلسطین کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد با تعامل سازمان صداوسیما امواج شبکه جهانی الکوثر بر روی سیستم پخش دیجیتال کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول