اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نظارت بر دارو و مخدر اهواز اعلام کرد

فعالیت 60 داروخانه شبانه‌روزی در ایام نوروز در خوزستان

خبرگزاری فارس: تعداد 60 داروخانه شبانه‌روزی در استان خوزستان در ایام نوروز به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

فعالیت 60 داروخانه شبانه‌روزی در ایام نوروز در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو  دانشگاه علوم پزشکی اهواز، حسین برزگر مدیر نظارت بر دارو و مواد مخدر این دانشگاه گفت: با توجه به حضور مهمانان نوروزی و کاروان راهیان نور و همچنین به منظور ارائه خدمات دارویی مطلوب و رفع نیاز مراجعان همه داروخانه‌های استان بر اساس تبصره 2 ماده 31 آیین نامه امور داروخانه‌ها، این مراکز ملزم به فعالیت و ارائه خدمات در روزهای تعطیل هستند.

وی افزود: در مناطقی که داروخانه شبانه‌روزی ندارند و یا تعداد داروخانه‌های شبانه‌روزی به حد کافی نباشد، در این مقاطع زمانی خاص داروخانه روزانه دایر و طبق برنامه اعلام شده توسط شبکه‌های بهداشت و درمان به صورت کشیک نیاز دارویی بیماران را تأمین خواهند کرد.

برزگر گفت: این داروخانه‌های شبانه‌روزی در شهرستان‌های مختلف استان معرفی شده‌اند.

به گفته این مقام مسئول، در شهرهای لالی، آغاجاری، اروندکنار، امیدیه، بستان، جایزان، رامشیر، رامهرمز، سوسنگرد، شادگان، گتوند، مسجدسلیمان هر کدام یک داروخانه شبانه روزی در ایام نوروز خدمات ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: در شهرهای الوان، اندیمشک، ایذه، باغملک، بهبهان، هندیجان، حمیدیه، خرمشهر، شوش، شوشتر و هفتکل هر کدام دو باب  داروخانه، در دزفول و بندرامام هر کدام چهار داروخانه، در بندر ماهشهر شش باب داروخانه و در مرکز خوزستان اهواز هشت داروخانه شبانه روزی در ایام نوروز فعال هستند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول