اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

حضور 38 پایگاه جمعیت هلال احمر در جاده‌های زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 38 پایگاه ثابت، سیار و موقت استان زنجان در قالب نیروهای امداد و نجات و جوانان هلال احمر آماده خدمات رسانی به مردم در جاده‌های استان هستند.

حضور 38 پایگاه جمعیت هلال احمر در جاده‌های زنجان

حسین عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همه نیروهای امداد نجات و سازمان جوانان هلال احمر استان زنجان در آمادگی کامل برای امداد‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور یک هزار و 250 پایگاه ثابت، سیار و موقت در جاده‌های کشور مستقر هستند، تصریح کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر آماده امداد رسانی به 4 هزار حادثه احتمالی در کشور هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه 125 هزار نفر در کل کشور از نیروهای امداد و نجات حضور دارند، خاطرنشان کرد: 19 پایگاه ثابت، سیار و موقت استان زنجان در قالب نیروهای امداد و نجات آماده خدمات رسانی به مردم در جاده‌های استان هستند.

وی با بیان اینکه 150 نفر از نیروهای امداد و نجات و پرسنل در این پایگاه‌ها حضور دارند، خاطرنشان کرد: در کنار 19 آمبولانس در نظر گرفته شده برای امداد رسانی به آسیب دیدگان، 12 خودوری ست نیز در این ایام در جاده‌های استان حضور دارند.

عزیزی با اشاره به افزایش 50 درصدی امکانات، تجهیزات و منابع انسانی جمعیت هلال احمر استان زنجان نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: 13 گروه راهنمای امدادی و شش خیمه نماز از سوی این جمعیت در جاده‌های استان در نظر گرفته شده است.

وی از حضور 19 گروه جوانان جمعیت هلال احمر در جاده‌های استان خبر داد  و گفت: گروه‌های امداد و نجات به صورت شبانه‌روزی و گروه‌های جوانان از ساعت هشت صبح تا هشت شب آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه مردم می‌توانند با شماره 147 امداد و نجات در صورت مواجه به حادثه تماس حاصل کنند، یادآور شد: شماره‌های 7272521 و 7273400 و 3222784 برای خدمات‌رسانی مطلوب به همشهریان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از 24 اسفندماه سال جاری آغاز شده است، افزود: همه نیروها تا 14 فروردین ماه سال آینده در جاده‌های استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند.

عزیزی از سرکشی به همه پایگاه‌های استان خبر داد و گفت: همه امکانات برای کمک‌رسانی به مسافران در نظر گرفته شده و همه پایگاه‌های امداد و نجات برای خدمات‌رسانی به مردم درآماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول