اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

دشتستان با 3 میلیون اصله نخل مکان مناسبی برای گردشگران است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: دشتستان با 3 میلیون اصله نخل مکان مناسبی برای گردشگران است.

دشتستان با 3 میلیون اصله نخل مکان مناسبی برای گردشگران است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلام‌حسین خسروی عصر امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: جذب توریست و گردشگر یکی از اهدافی است که در سال‌های اخیر مسئولان شهرستان دشتستان همواره بر آن تاکید داشته‌اند و از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته و سال جاری اقدامات ارزنده‌ و مهمی در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان دشتستان صورت گرفت که معرفی موقعیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری شهرستان دشتستان یکی از مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان شهرستان دشتستان همواره در این راستا گام برداشته‌اند.

خسروی اذعان کرد: دشتستان در زمینه جاذبه‌های طبیعی، بناها و اماکن تاریخی و ... پتانسیل‌های بالایی دارد که از تمامی این موقعیت‌ها و پتانسیل‌ها باید در راستای توسعه و ترقی و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهرستان گام برداریم.

وی ادامه داد: شهرستان دشتستان یکی از قطب‌های تولید خرمای کشور محسوب می‌شود و وجود قریب به 3 میلیون اصله نخل در شهرستان دشتستان از پتانسیل‌های گردشگری این شهرستان محسوب می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: معرفی بناها و آثار تاریخی مسائل مهمی است که در ایام نوروز و همزمان با ورود مسافران نوروزی به شهرستان دشتستان باید مورد توجه قرار گیرد و از مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان انتظار داریم به معرفی آثار تاریخی توجهی خاص داشته باشند.

فرماندار دشتستان گفت:‌ در جلسات متعدد ستاد تسهیلات سفر برنامه‌ریزی‌های جامع و کاملی برای میزبانی از میهمانان نوروزی شهرستان دشتستان تدارک دیده‌ایم و در تمامی نقاط شهرستان دشتستان آمادگی کامل برای میزبانی از میهمانان نوروزی را داریم.

خسروی توریست‌پذیری را یکی از صنایع مهم دانست و افزود: جذب توریست‌ها باعث رونق بازار‌های شهرستان دشتستان و به تبع رونق اقتصادی شهرستان دشتستان می‌شود و تلاش برای توسعه زیرساخت‌‌های گردشگری شهرستان دشتستان از اهداف مهمی است که در راستای تحقق این امر تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول