اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک

خبرنگاران دامغانی بیمه تکمیلی می‏شوند

خبرگزاری فارس: مسئول خانه مطبوعات شهرستان دامغان گفت: خبرنگاران دامغانی بیمه تکمیلی می‏شوند.

خبرنگاران دامغانی بیمه تکمیلی می‏شوند

محمدابراهیم خوری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار کرد: 50 نفر از خبرنگاران، عضو خانه مطبوعات شهرستان دامغان بوده که از این تعداد، 32 نفر عضو فعال و بقیه را اعضای نیمه فعال تشکیل می‏دهند.

وی یادآور شد: براساس دستورالعمل ارسالی از صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‏نگاران و هنرمندان، کلیه خبرنگاران زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می‏گیرند و این موضوع به خبرنگاران عضو خانه مطبوعات دامغان به زودی اعلام می‌شود.

مسئول خانه مطبوعات شهرستان دامغان تصریح کرد: در این طرح، خبرنگاران می‏توانند با ارائه مدارک لازم نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در طرح بیمه تکمیلی خبرنگاران، هم‌چنین بیمه عمر و حوادث لحاظ شده و خبرنگاران می‏توانند همسران خود را نیز در این طرح بیمه کنند.

خوری خاطرنشان کرد: سقف پرداخت بیمه حوادث تا 20 میلیون ریال و بیمه عمر و فوت به هر علت تا 40 میلیون ریال در این طرح دیده شده که به بیمه شدگان پرداخت می‏شود.

مسئول خانه مطبوعات شهرستان دامغان افزود: در اجرای بیمه تکمیلی خبرنگاران، 15 نوع خدمت دیده شد و برای یک سال و از ابتدا تا پایان سال 1391 اعتبار دارد.

خوری گفت: تاکنون 17 نفر از خبرنگاران شهرستان دامغان عضو صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‏نگاران و هنرمندان شده‏اند و از بیمه این صندوق نیز بهره‏مند هستند.

مسئول خانه مطبوعات شهرستان دامغان پیش‏تر نیز گفته بود: خانه مطبوعات شهرستان دامغان دارای هشت سال سابقه بوده و بیشترین عضو در خانه مطبوعات استان از این شهرستان است، به طوری که سه نفر از خبرنگاران دامغانی، عضو شورای مرکزی خانه مطبوعات استان سمنان هستند.

خوری تصریح کرد: با همکاری خانه مطبوعات استان سمنان در سال 90 تعداد پنج نفر از خبرنگاران شهرستان دامغان که عضو خانه مطبوعات بودند، براساس سهمیه اختصاصی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با قرعه‏کشی صورت گرفته عازم سرزمین وحی شدند.

وی اضافه کرد: عضویت خبرنگاران شهرستان دامغان در صندوق حمایت از خبرنگاران، نویسندگان و هنرمندان، اجرای طرح بیمه تکمیلی و پیگیری مسکن خبرنگاران عضو خانه مطبوعات از اقدامات مهم صورت گرفته برای خبرنگاران شهرستان دامغان است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول