اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرزمین طبرستان در انتظار نوروز-78

پایگاه‌های هلال احمر سوادکوه به سه دستگاه خودروی امدادی مجهز شدند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه گفت: پایگاه‌های امدادی هلال احمر سوادکوه در گدوک و ارفعده به سه دستگاه خودروی امدادی مجهز شدند.

پایگاه‌های هلال احمر سوادکوه به سه دستگاه خودروی امدادی مجهز شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، جهانگیر آذری بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های نوروزی هلال احمر سوادکوه با اشاره به بارش‌های شدید برف و باران در‌ ماه‌های اخیر و بازدید مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و مشاهده تلاش امدادگران جوان این جمعیت، گفت: با رایزنی‌های انجام گرفته سه دستگاه خودرو به ناوگان خودرویی جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه اضافه شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه، افزود: یک دستگاه خودروی "تویوتاهایکوس دو کابین" و یک‌ دستگاه خودرو "پیکاب مجهز به دستگاه ست نجات"و یک‌ دستگاه خودروی سواری سمند به جمعیت هلال احمر سوادکوه اختصاص یافته است.

آذری با تشکر از نگاه ویژه استاندار و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به سوادکوه، گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه تمام تلاش خود را برای امنیت و امدادرسانی به مسافران انجام می‌دهند.

وی، تجهیز امدادگران ورودی‌های استان مازندران در محور سوادکوه، کندوان و هراز را از برنامه‌های استانی ذکر کرد و گفت: پایگاه امدادی گدوک و ارفعده شهرستان سوادکوه با حضور تلاش‌گران عرصه امداد و نجات سفر امنی را برای مسافران و میهمانان آرزو می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه از آمادگی کامل این جمعیت برای امدادرسانی به حوادث احتمالی نوروزی در این مسیر خبر داد.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول