اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توسعه کارآفرینی برای زندانیان آزاد شده

جهاد کشاورزی و اداره‌ زندان‌های قزوین تفاهمنامه امضا کردند

خبرگزاری فارس: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور توسعه اشتغال و کارآفرینی برای زندانیان آزاد شده، تفاهمنامه‌ای بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره‌کل زندان‌های استان قزوین امضا شد.

جهاد کشاورزی و اداره‌ زندان‌های قزوین تفاهمنامه امضا کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین یوسف جلوخانی اظهار کرد: اشتغالزایی و حمایت از طرح‌های شغلی اقشار آسیب‌پذیر به‌عنوان راهکاری اساسی در پیشگیری از وقوع و تکرار جرم مطرح است.

وی افزود: تسهیلات اشتغا‌لزایی به منظور ایجاد اشتغال و یا گسترش طرح‌های شغلی در بخش دامداری و زنبورداری به مددجویان آزاد شده ارائه می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی تصریح کرد: این سازمان با استفاده از همه امکانات موجود اداره‌کل زندان‌ها را در نیل به اهداف توسعه و اشاعه فرهنگ کار در بین زندانیان یاری می‌کند.

جلوخانی عنوان کرد: زندانیان آزاد شده‌ای که در روستا ساکنند و دارای زمینه‌های ایجاد اشتغال در بخش دامداری سنتی هستند علاوه بر ارائه مجوزهای لازم از تسهیلات بهسازی فضای دامداری بهره‌مند می‌شوند.

وی یادآور شد: بر اساس توافق به عمل آمده صدور مجوزهای دامداری سنتی و صنعتی مددجویان تسهیل شده و نسبت به خرید تجهیزات دامی آنها اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی آموزش‌های تخصصی را در ایجاد مشاغل پایدار ضروری دانست و بیان کرد: با همکاری مرکز آموزش سازمان فنی و حرفه‌ای زمینه آموزش در حرفه‌های دامداری و زنبورداری برای زندانیان آزاد شده فراهم شده و از سال آینده اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول