اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال سوهان گل محمد قم:

سوهان گل محمد توانایی قهرمانی در فوتبال نوجوانان کشور را دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سوهان گل محمد قم از انگیزه و آمادگی بالای تیمش برای موفقیت در راه کسب عنوان قهرمانی فوتبال نوجوانان کشور خبر داد.

سوهان گل محمد توانایی قهرمانی در فوتبال نوجوانان کشور را دارد

حامد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: سال 1390 را با خاطره‌ای خوش که صعود ما به مرحله دوم رقابت‌های فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور را به همراه داشت به پایان رساندیم و امیدوارم آغاز سال جدید نیز با تداوم این موفقیت‌ها توأم شود.

وی ادامه داد: تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد تنها نماینده قم در مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان باشگاه‌های کشور است که خوشبختانه با همت و تلاش دسته جمعی اعضای تیم و حمایت‌های هیئت فوتبال، توانست جواز صعود از مرحله گروهی را کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال سوهان گل محمد قم افزود: امسال مسابقات فوتبال قهرمانی رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور در هشت منطقه کشور در گروه‌های هشت گانه برگزار شد و در هر گروه نیز پنج یا شش تیم برای صعود به مرحله بعد رقابت کردند.

وی اضافه کرد: بازی‌های مرحله مقدماتی به شکل دوره‌ای در گروه‌های مختلف برگزار شد و در نهایت از هر گروه دو تیم جواز صعود به مرحله دوم را کسب کرد که این موفقیت برای تیم فوتبال سوهان گل محمد قم در گروه ششم مقدماتی رقم خورد.

اسماعیلی ابراز داشت: تیم فوتبال سوهان گل محمد قم در گروه ششم مرحله مقدماتی با دو نماینده استان تهران، دو نماینده استان مرکزی و یک تیم از استان البرز هم‌گروه بود و در نهایت به عنوان تیم دوم جواز صعود به مرحله نهایی را به دست آورد.

وی با اشاره به عملکرد این تیم در مرحله گروهی تصریح کرد: از پنج بازی که در مرحله مقدماتی با حریفان خود داشتیم، تیم فوتبال سوهان گل محمد قم موفق شد در چهار مسابقه حریفان خود را با شکست مواجه کرده و به عنوان یکی از دو تیم برتر گروه ششم راهی مرحله دوم شود.

سرمربی تیم فوتبال سوهان گل محمد قم ادامه داد: در این گروه تیم‌های سوهان گل محمد قم، مقاومت تهران، جاوید البرز، گسترش مرکزی، آبی پوشان اراک و صنعت ذوب تهران حضور داشتند که در نهایت تیم‌های مقاومت تهران و سوهان گل محمد قم صعود کردند.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال سوهان گل محمد قم در این گروه مقابل تیم مقاومت تهران نتیجه را واگذار کرد اما در جدال با چهار حریف دیگر خود با اقتدار صاحب برتری شد تا با شایستگی جواز صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها را کسب کند.

اسماعیلی در ادامه به شیوه برگزاری مرحله دوم رقابت‌های لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه از گروه‌های هشت گانه مجموعا 16 تیم جواز صعود به مرحله دوم را کسب کرده‌اند، بازی‌ها در چهار گروه چهار تیمی در مرحله دوم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول